Party with my girls…

E sambata seara , singura zi din saptamana pe care o astept nerabdatoare pentru ca sambata e chef mare , fac dezmat cu gacicile mele …party only with the girls . Cam de pe la 6 dupa ce imi termin si ultima clienta imi sun gagicile si incepem sa punem tara la cale … ce facem ? unde mergem ? cu ce ne imbracam ? pentru ca tre sa fim belle si rapitoare ca de obicei . Ajung acasa , putin obosita dupa o zi de munca si suri meu ma asteapta sa papam impreuna , in timp ce papam dicutam despre cum o sa ne imbracam , ea imi zice ca deja o sunat la club sa rezerve o masa ,au au abia astept…fac repede un dus , apoi ii aranjez putin parul lui suri ,cat timp ea se machiaza eu imi aranjez parul rapid si vorbesc si cu prietena mea cea mai buna la telefon . Ea imi zice sa mergem la ea dupa ce suntem gata . Suri ma intreaba daca ii sta bine cu rochita aia scurta care ii scoate formele in evidenta si slava domnului e o norocoasa ca are niste forme de invidiat , imi trag rapid pe mine o rochita neagra cu un decolteu adanc ca nah tre sa arat la fel de bine ca fetele…ma gandesc cu ce sa ma machiez machiaj_copy1 si imi vine repede in minte ca am niste cercei turcoaz asa ca machiajul va fi turcoaz si ceva nuante mai electrice ca oricum e seara, suntem gata intr-un final , ma mai uit inca o data in poseta sa vad daca mi-am luat aparatul foto ca e vital pentru noi si plecam la prietena noastra la blocul vecin . club-016Cand ajungem acolo ea ne astepta zapacita cu o sticla de afinata si nici macar nu era imbracata ,de abia se machia . Fug repede la calculator si pun repede o piesa arabeasca si incep sa dansez ,suri se mai uita putin in oglinda ca parca a uitat ceva la machiaj … intre timp prietena mea ne pune cate o gurita de afinata asa ca sa ne relaxam putin si sa incepem seara cu bine . In timp ce fetele isi mai aranjau ultimele detalii eu ma urc pe canapea si incep sa dansez ,atunci suri scoate repede aparatul foto si imi face o poza . Intr-un final suntem gata ,ne mai uitam inca o data in oglinda si innainte de a pleca ne zicem : Fetelor diseara o facem lata ,sa moara dusmanii!!! Coboram repede ca taxiul ne astepta in fata blocului .Ajungem intr-un final la club si ne facem intrarea ca niste dive , imi vine sa rad cat sunt de modesta ,acum serios vorbind cand am intrat toti si-au intors privirile cand au vazut 3 gagici , care mai de care mai sexi . funclub34868 Ne-am indreptat spre masa noastra unde ne asteptau inca 2 prietene cu iubitii lor.Nu stam jos ca nu avem stare si incepem distractia ,bem ceva dar nu mult si nici ceva tare ca nu vrea sa ne imbatam , vrem doar sa fim mai degajate si sa ne simtim bine . Asa cum cineva trebuia sa sparga gheata m-am gandit sa fiu eu cea care sa o faca asa ca m-am urcat pe masa si am inceput sa dansez mare-2008-026apropo la clubul unde am mers chiar se danseaza pe masa , deci nu urmam sa fiu singura .Dupa mine s-a mai urcat inca o prietena .Cand ne-o vazut dj-ul a inceput cu dedicatiile si cu piesele noastre preferate . La un moment dat vad ca de undeva la o masa un tip se uita insistent la mine ,dar eu sunt prea ocupata cu dansul meu . nightlifeSimtindu-i privirea din ce in ce mai insistenta ma gandesc sa ii raspund la provocare si incep sa filtrez putin cu el in timp ce le povestesc prietenelor de el si imaginati-va cum s-o fi simtit saracul baiat cand a vazut cum  gagicile   se uitau la el article_763_986ce l-am vazut doar ca isi lasa privirea in jos .intr-un final isi face curaj si vine la mine si ma intreaba daca nu am placerea sa stau putin de vorba cu el . Cum eu de felul meu socializez usor cu oamenii , ii zambesc si ii zic cum ma cheama .Cand a vazut baiatul prinde incredere si ma invita la o plimbare cu masina ,dar din propia-mi experienta stiu ca nu e bine sa ai incredere intr-o persoana pe care ai cunoscut-o de cateva minute asa ca il expediez repede si imi vad in continuare de dans .La fel fac si fetele cu baietii ce roiau in jurul lor pentru ca noi nu iesisem la agatat ci sa ne distram si apoi e mult mai incitant sa stii ca esti dorita de barbati si ca nu te pot avea . Bineinteles ca am facut o multime de poze si nici nu ne-am dat seama ce repede o trecut seara si trebuia sa plecam acasa .Pe drum povesteam fiecare cum o fost si deja ne faceam planuri pentru sambata viitoare … cam asa decuge una dintre miile de iesiri cu gagicile mele pe care le iubesc ist2_697582-we-all-need-friendship si care sunt ca niste surori pentru mine .

GOD BLESS U ALL!!!

angelscancry

5 thoughts on “Party with my girls…

  1. Eh, iesirile cu fetele fusese cindva si in programul meu, eram colege la servici ..mai multe, dar fiind mai „batrine” nu ieseam la club ci ne adunam la careva acasa, povesteam de ale femeilor, birfeam barbatii, discutam teme sexuale :)…rideam bine…. pregateam si bucate care mai de care gustoase, beam si un vin rosu … eh…ce de vremuri placute, intocmai b\une de reinviat 🙂
    Interesanta postare 🙂

  2. pfff iesirile fetelor … ce sa zic nu ma bag … 😀 cand is multe domnite adunate al un loc e de rau :)) dar e amuzanta toata aceasta povestire a ta … mai ales cu masculi feroce ce roiau in jurul vostru … saracutii de ei! 🙂 chiar asa sa nu le acordati nici mcar o sansa … sa ii lasati nesatisfacuti 😛

Lasă un răspuns

