Te vreau


E ciudat… e ciudat cum simple cuvinte te pot duce de la agonie la extaz… poate aceleasi cuvinte care te-au ranit, puse in alta ordine acum iti pot da aripi si speranta… aceleasi cuvinte care nu ma lasa sa adorm si sa visez la tine… aceleasi cuvinte care ma pot vindeca si care te aduc langa mine … si te vreau atat de rau langa mine … dar ma multumesc si cu sufletul tau , cu gandul ca practic esti langa mine … ca esti al meu …

E ciudat ca desi nu te-am tinut in brate te simt acolo … iti simt palma pe piept cum bati usor cu degetele in ritmul inimii mele … a inimilor
noastr e…

Inca iti mai simt palmele pe fata cu tot cu un usor tremur … inca iti simt pe buze gustul pielii … te simt cu totul … te simt in tot…

Noaptea … noaptea vine pentru tine … pentru noi… adorm
gandindu-ma la tine si ma tem sa nu te strig … iti spun cuvinte si imi soptesti
dor… iti simt pulsul langa obraz cand iti pui capul pe umar …

Nu am stiut ce e “dorul” pana acum … glumeam cu el … cochetam cu ideea de dor … dar n-am stiut … vezi, inca un lucru pe care mi l-ai dat …

Asa cum mi-ai dat rasarituri si apusuri …

Asa cum ai dat iar puls inimii mele care zacea acolo in nepasare … aproape uitasem de ea ca exista … tu ai readus-o la viata si ea bate pentru tine …

Asa cum mi-ai dat iar darul de a visa … asa cum mi-ai daruit “emotia”… uitasem si de ea …

Vezi tu esti primavara mea care m-a trezit din amorteala in care ma complaceam … in care nu mai asteptam nimic si nu mai ceream nimic de la viata … m-ai tras din rutina prin care inaintam fara emotii, fara dor, fara ganduri, fara TINE …

Te-am asteptat o mare de ani si in sfarsit cand nu mai credeam ca existi ai venit … asa cum valul marii vine usor si iti atinge piciorul cand te astepti mai putin … si am stat … si stau sa inot in marea ta … in marea noastra…

Suntem doi naufragiati care s-au gasit in larg si si-au unit barcile pentru a atinge malul … care s-au legat unul de altul prin ganduri , prin dor, prin sentimente … puternice funii ne leaga … doar nu imi da drumul … trage-ma spre tine ca te aduc si eu spre mine … si ne vom intalni … pe undeva pe la mijloc … exact asa cum sunt unite inimile noastre ne vom uni si noi …

As vrea sa cred ca nu e prea tarziu …
nici pentru tine nici pentru mine … as vrea sa nu ma  mai trezesc cu
sentimentul ca gata, viata mea asta e, s-a dus. te vreau in viata mea, si mie
mie- frica, mi-e cumplit de frica.

Dar  … nu as putea trece prin viata fara sa-mi doresc sa te cunosc desi am cunoscut durerea …  nu as putea da inapoi … dar poate sunt doar o
visatoare indaratnica si de acea … am citit in ochii tai atat de mult … si
nimic din ce incercai sa ma convingi, sa te convingi.

Tot ce am vrut a fost sa traiesc cu tine sentimente cum nu am mai trait, poate si … parca conteaza ce am vrut eu …

Am vrut sa te sarut … am vrut atat de rau ca m-am luptat cu fiecare fibra din corpul meu si nu am mai avut putere sa ma “bat” cu tine cand ziceai ce ziceai….

Te vreau … da ok mi s-au prins urechile cum zic eu … asa si ce daca?… crezi ca daca nu vorbesti cu mine sau nu mai vrei sa auzi de mine asta se v-a opri? Te inseli amarnic. Nu stiu poate ca e doar dorul ce urla in mine acum. Dar eu stiu … stiu ce simt pentru tine si stiu ca te sperie cumplit … stiu ca pe mine ma sperie … cumplit. Dar nu vreau sa trec prin viata si sa pierd acest ” dar”… darul de a te iubi.

Stii poate ca frica asta a noastra e anticipata … e din cauza ca simtim deja ceva …ca deja ne-am indragostit si lasitatea aceea de care iti spuneam ne impiedica sa recunoastem asta …

Poate e doar filozofie … poate e doar haos … poate e doar dorul nebun dupa tine pe care il simt in mine .., nu stiu … stiu ca te simt … ca ai buzunarul tau acolo … trebuie doar sa vii sa te asezi … e deschis pentru tine … eu te vreau … pentru mine esti deja acolo … dar vino … vino si te aseaza … nu ma intereseaza frica … si alte cele contradictii uzuale …

Te vreau ….  vreau macar un timp din luna sa fim noi … fara
nimeni alticineva … doar noi …. cat de greu poate sa fie sa ne traim iubirea?

si tu simti … probabil ca simti ce nu ai simtit vreodata … si de aceea …

Nu incerc sa ma flatez … dar vreau doar sa stiu ca esti langa mine … vreau doar sa stiu ca iti voi mai simti mana pe fata mea iar … ca te voi simti oricum vei vrea tu dar sa fi acolo macar ….

vb lui Stefan Iordache…. :” as vrea sa-ti spun….”

– wishyoufly

5 thoughts on “Te vreau

  1. „Suntem doi naufragiati care s-au gasit in larg si si-au unit barcile pentru a atinge malul … care s-au legat unul de altul prin ganduri , prin dor, prin sentimente … puternice funii ne leaga … doar nu imi da drumul … trage-ma spre tine ca te aduc si eu spre mine … si ne vom intalni … pe undeva pe la mijloc … exact asa cum sunt unite inimile noastre ne vom uni si noi …” – iar m-aţi impresionat!

  2. frumos…foarte frumos colega…intr-un cuvant ai descris dragostea,nevoia disperata de a iubi si de a fi iubit ,sentimentul placut de a simti langa tine persoana iubita ,de a va trezi impreuna…

  3. Dragostea..tenebrele ei, dulceata, romantismul, dorul..iti doresc sa va bucurati din plin de ceea ce ofera ea acelora ce i se dedica trup si suflet! Iubiti-va mult..

Lasă un răspuns

