Mitocănie Urbană

Si totusi se poate … desi traim in romania!

atlas_de_mitocanie_urbana_wallpaper

Radio Guerrilla a lansat o campanie demna de toată lauda. Când toată massmedia se zbate să descopere personaje care mai de care mai penibile si in loc sa ofere o alternativa nu fac decat sa copieze ceea ce tot timpul  face si otv-ul … televiziune pe care toti au atacat-o si au aratat-o cu degetul pana nu de acu ceva vreme si anume sa promoveze mitocania.

Ei bine si eu prefer sa promovez mitocania insa in felul in care o face si Radio Guerrilla. In sfarsit mai este cineva in tara asta care are si curajul sa zica lucrurilor pe nume.  De cand asteptam un atlas pentru asemenea exeplare de mai jos … poate macar asa de rusine o sa revina si unii cu picioarel pe pamant.

Astfel am aflat ca  celebrul Atlas de Mitocanie Urbana are in componeta sa urmatoarele exemplare: Badaranul de Cinematograf, Pitipoanca de Companie, Mitocanul de Birou, Cocalarul de Trafic, Marlanul de Dorobanti, Taranul de Mall.

Astfel avem si noi un loc pentru astfel de persoane care incep din ce in ce sa fie  mai raspandite si iritante… eu unul sunt satul de atata prostie in jurul meu si aceasta stare de  circ ieftin pe care o fac unele persoane care se considera interesante prin astfel de comportamente.

Cu siguranta pentru cei care isi mai amintesc  de Teleenciclopedia o recunosc vocal si pe  crainica şi prezentatoarea TV Mariana Zaharescu a carei prezenta este foarte bine aleasa.

Deasemena se pare ca apar din ce in ce mai multe specii noi si cu siguranta povestea nu se va opri aci!😉

Pentru cei care vor sa sustina acest demers de bun simt ii invit sa viziteze situl acestei campanii si sa se inarmeze cu atalsul si banere cu celebrele exemplare care il contin. Daca tot ei vor sa fie celebri si sa iasa in evidenta  hai sa ii ajutam si noi sa fie si mai evidentiati pana se lasa de meserie.

Jos palaria pentru cei de la Radio Guerilla care au inceput aceasta campanie. Felicitari !

baner-mitocanie-very-slow-250px

~Invizibilul~

10 thoughts on “Mitocănie Urbană

  1. @hime: si cand te gandesti ca noi toti avem o parte din vina pentru toate ce se intampla astazi … si pana la urma totul depinde de noi sa schimbam ceva, daca vrem asta atunci sigur vom reusi … insa daca stam asa indiferenti cum ne-am obisnuit nu rezolvam nimica!😉

    @Escu: cu siguranta vocea Marianei Zaharescu este inegalabila .. are farmecul ei si tocmai de asta felicit cei care s-au gandit la aceasta capania pentru alegerea buna de care au dat dovada.

  2. referitor la sutele de cazuri cu care ne intalnim zilnic pe strada…Cocalarul de trafic , am patit-o si eu o data …niste idioti cu o masina straina au trecut pe langa mine si prietena mea , claxonau doar sa ii bagam in seama mai aveau putin si intrau cu masina in noi,prietena mea le-a zis ceva de genul:oare sa va urcati pe trotuar cu masina ,ce credeti ca a facut taranul?s-a dat jos din masina si a venit in fuga spre noi si a inceput sa o injure pe prietena mea ,mai avea putin si o lua la bataie drept dovada ca am mers la politie,,sa nu mai vb de Pitipoancele de companie care le vezi zilnic in restaurante alaturi de vreun batranel ce le-ar putea fi bunic sau Badaranul de cinematograf ce arunca cu popcorn in timpul filmului si as putea continua …oricum lumea e plina de oameni de acest gen..

  3. cred ca ma lasa rece chestia asta! sunt persoane mult mai periculoase care in familie se poarta execrabil si in societate sunt domni ………si? sunt f respectati si nu le are nimeni treaba….asa ca……..ma lasa rece campania asta…

  4. @contesa: stiu si acest aspect .. tinand cont ca majoritatea in ziua de astazi sunt doar imagini e normal sa fie si asemenea exemplare. Ar trebui sa cautam o denumire si pentu ei in atlasul de mitocanie…😉

  5. Da, foarte buna initiativa celor de la Radio Guerilla.

    Am sa pun si eu linkuri la ei in curand😀

    Sunt semne foarte clare ca ne-am saturat cu totii de cocalari si cu mult efort si insistenta, am putea sa schimbam ceva in privinta asta.

  6. mi-a placut la nebunie,pentru ca imi place sa cred ca sunt un om educat;am ,insa,mari indoieli ca asta va zgaria macar putin creierele celor vizati;vor continua sa fie la fel de nesimtiti;daca vrem sa schimbam ceva singura atitudine ramane fortza statului,ca de aia avem stat.amenda,inchisoarea,si mai ales bataia la politie,ca pe vremuri,raman metodele cele mai eficace. in rest,sa nu ne facem iluzii;demersul radio guerrilla ramane doar unul pur estetic.se va vedea in timp ca am avut dreptate,nu ma indoiesc nici un minut de asta.sa nu ne facem ,asadsar,iluzii!

Lasă un răspuns

