Stai …

… sunt amortita … nu ma mai simt … imi aud doar sufletul care agonizeaza … care trage de el sa respire cu mine …

ne chinuim impreuna, tragem de secunde sa treaca… sa imbatranim o data si sa ne ducem ca o umbra… oricum ce rost are totul? cand incepuse sa mi se coloreze peisajul asta al vietii mele, inevitabil a aruncat cu tone de negru peste cineva…

vei pleca…. vei incerca sa dispari in noapte vrand sa faci ce “e corect”… iti aud sufletul cum plange… iti simt durerea… poate din cauza ca e aceeasi…

te simt si nu vreau sa te pierd e tot ce stiu… nu stiu cum sa te fac sa ramai… stiu doar ca incepusem sa ne gasim locul … ca in fiecare dimineata ma trezeam cu gandul ca tu existi acolo si deja totul era  bine. sufletul se linistea si statea cuminte si se gandea la tine. Se intalneau la mijloc de drum si isi spuneau orice… era ok… imi puteam povesti durerea pentru ca am simtit ca tu o vei intelege… si asa a fost.

Cum sa te duci?  Cum sa pleci asa pur si simplu?  Arata-mi cum sa te fac sa nu pleci… te rog suflete ramai…

– wishyoufly

2 thoughts on “Stai …

Lasă un răspuns

