Neata 1 Mai…

Da si dupa o perioada de absenta iata ca revin si pe aci … 🙂  Ultimile zile am profitat de aceste zile frumoase si am stat mai mult in parc pe  bancuta decat in fata calculatorului si cum am avut  multe lucruri de rezolvat nu prea am mai  stat pe acasa . In plus de miercuri si  inclusiv ieri m-am  apucat de alergat pe la ora 5 cu 2 fosti colegi ca sa ne mai detensionam si noi nitel si sa ne intarim rezistenta, pentru a ne mentine in forma.

Si cum astazi este 1 Mai  aceasta zi o dedic relaxarii totale. Probabil ma voi plimba prin oras prin parc si voi profita de aceasta zi si de amintirile din trecut. Multi romani probabil vor sarbatori la gratare cu mici si bere  asta daca vremea le va permite desigur .. desi nu imi fac probleme romanul e inventiv si se descurca el in orice situatie.

Va doresc o zi cat mai frumoasa tuturor si desigur sa nu uitati sa sarbatoriti prin munca .. dar munca  pe care sa va faca placere sa o faceti! 😉

~Invizibilul~

4 thoughts on “Neata 1 Mai…

  1. Fiecare zii ar trebuii sa fie o sarbatoare, sa ne sarbatorim existenta ( chiar de ea amara sau nu ), sanatatea, placerea de a respira, de a savura micaruri din ce in ce mai gostoase, placerea de a vedea in culori …. posibilitatea de a visa, de alua hotariri …etc etc . Natura, primavara iti intareste dorinta de a traii … de a lupta cu grautatile, …. Trebuie sa iesim in lume intre oameni, in natura

Lasă un răspuns

