Invizibilul si Pauza de Reclame…

Ma bate un gand in ultima vreme sa iau o pauza … asta si poate pentru ca activitatile mele din ultima vreme au inceput sa nu mai fie pe aceeasi lungime de unda cu internetul de care intr-un fel sau altul sunt cam satul.

Cine e invizibilul? Degeaba ma intrebati aceasta intrebare aci … si chiar daca as stii  tot nu as raspunde la aceasta intrebare… pentru ca asa fac eu .. pentru ca asa sunt eu. Nu tre sa dau explicatii nimanui si nici sa imi iau raspunderea pentru  tot raul din lume … fiecare cu greselile sale. Nu sunt un ideal sau un fat frumos .. de print  nici nu mai zic … probabil am mai multe defecte decat calitati asta si pentru ca asa a fost sa fie sa vad doar pe cele rele si cele bune inca nu le-am descoperit pe toate pana in acest  moment.

Nu mai vreau intrebari tampite… mai bine ma intrebati de vremea de afara, de elodia sau alte aberatii din acestea.

Pentru multi care se pare ca nu au inteles, aci sunt doar o imagine in realitate sunt cu totul altul … aci doar imi scriu aberatiile meschine si deplasarile mele dese si variate. Nu imi vand o imagine, nu am nici un interes, scriu doar din placere si pentru a avea un loc din care poate voi reciti peste ani si ani, nimica mai mult.

Si pentru ca tot vorbeam de  candva de copilarie .. eu sunt nascut sa fiu liber.. sunt  ca un carabus care iese la suprafata odata cu  iarba si care  nu dupa mult timp dispare in lumea lui.  Viata mea nu se  termina insa aci … si abia a inceput pentru ca asta imi doresc sa imi urmez drumul si sa navighez in aceasta calatorie pe oceanul vietii.

Cat despre acel gand  de care ziceam    la inceputul acestui articol … se pare ca acesta s-a si produs deja .. sunt intr-o pauza de reclame. Probabil ca multi vor navali pe mine cu intrebari ca urmare a acestui articol … sugestia mea este sa se abtina, Nu am chef de nici un gand pe acest subiect … sunt si eu  obosit si isteric in aceste momente si am dreptul si eu sa ma manifest cum vreau.

Maine este o noua zi  si daca vreau sa am ganduri in cap sunt doar acele pozitive care ma inspira .. restul nu exista pentru mine. Restul vine de la sine!

The End

~Invizibilul~