Gandindu-ma la nemurirea sufletului…

De foarte multe  ori mi se intampla sa ma gandesc la viata , la oameni ,daca exista viata de apoi si multe alte intrebari la care nu am gasit raspunsuri … Mereu vrem sa aflam mai multe , incercam sa obtinem de la viata mai mult decat ne este permis , mai mult decat ”putem duce”. Vi s-a intamplat vreodata sa va doriti un lucru foarte mult ca dupa ce l-ati obtinut sa sa nu fie asa cum v-ati imaginat si apoi sa simtiti o mica urma de dezamagire in suflet ? Sau oricat de mult ai incerca sa faci totul sa fie bine in relatiile cu cei din jur , mereu se intampla sa-i dezamagesti sau sa fii tu cel ce este dezamagit de ceilalti si sa te intrebi mereu ”Oare cu ce am gresit ? Oare cine-i vinovat ?”

Zilele astea am avut o stare mai ciudata , ca si cum nu as fi eu …sa fie oare astenia de primavara ? In afara faptului ca sunt foarte racita si nu mai reusesc sa scap de raceala orice medicament as lua , ma simt trista , poate si din cauza vremii ca ploua si natura pare trista . De cateva zile ascult cateva piese ,ce-i drept cam triste ,dar sunt piesele mele de suflet si m-am gandit sa vi le impartasesc si voua , piesele ,nu tristetea mea …Va pup si va imbratisez .

GOD BLESS U ALL!!!

angelscancry

One thought on “Gandindu-ma la nemurirea sufletului…

  1. si eu am stari din astea ciudate 😦 mi se intampla la fel ca si tie sa ma gandesc la existenta , la viata de dupa … te inteleg 😦

Lasă un răspuns

