Prostia omeneasca

Se zice ca daca ar durea prostia multi s-ar plange de durere … Aseara in timp ce butonam telecomanda am ajuns pe zerotv si ce credeti ca am vazut ? O nebuna pe nume Ildico sau ceva de genul asta ca nu i-am retinut numele , era legata la ochi cu scoch si vreo 5 esarfe si fulare si distinsul domn Diaconescu ii scria pe foaie niste cuvinte si ea trebuia sa le ghiceasca asa legata la ochi … in fine dupa ce a ghicit cuvintele , doamna a inceput sa vorbeasca cu sotii Ceausesc si cu Elodia . Ca sa nu mai vorbim ca acum cateva luni tot pe zerotv au aparut cica primii homosexuali ce s-au casatorit , vreau sa zic ca eu m-am amuzat copios cateva seri la rand privindu-l pe acel Sandu alias Alexandra

Sa nu mai vorbim de emisiunea lui Capatos de pe Antena 1 unde a parut vestita Nikita in sicriu sustinand ca s-a sinucis sau ca a vrut sa se sinucida nici ea nu mai stie bine…

Si inca ceva cate persoane antitalent avem in tara , eu nu stiu cum au curaj sa apara la o preselectie

Deobicei nu imi sta in caracter sa critic oamenii , dar aceste cazuri pe cale de disparitie sunt chiar penibile si televiziunea ii incurajeaza . Sper ca v-am inveselit putin ziua cu aceste clipuri .

GOD BLESS U ALL!!!

angelscancry

3 thoughts on “Prostia omeneasca

  1. prea tare… 😀 ….
    sincer…u do a good job…keep postin.
    -pacat ca…tocmai cine nu trebuie „ia aminte” .Eh…ne-am obisnuit sa fim tampiti, idioti si zerotv…culmea e ca ne simtim bine.
    „offf rOMANIE..te duci pe p*** !” 😦

Lasă un răspuns

