Stare…

A mai trecut … am multe  ganduri acuma , trairi, amintiri si sentimente … as asculta multe melodii  vama veche cu aceasta stare , care ma mai viziteaza din cand in cand. Nu pot sa zic ca e ceva trist ci pur si simplu ceva care nu poate fi explicat prin niste simple cuvinte … si nici nu incerc sa o deznod si pur si simplu imi las aceasta stare libera.

Mi-am amintit de multe lucruri saptamana aceasta… vremea si aceasta primavara parca ma face si mai melancolic uneori,  ma gandesc si sa calatoresc departe sa plec din aceste locuri in care sunt si pur si simplu sa ajung unde vad cu ochii unde sa imi construiesc totul de la inceput intre oameni noi cu care sa fac schimb de experiente si de la care sa invat lucruri pe care probabil nu as avea ocazia sa le descopar in aceasta lume mica  inchisa si rece in care sunt acu.

Si pentru ca sunt prea obosit acuma inchei aceastra vizita a mea pe aci … poate daca voi simti nevoie  voi mai completa cu alta ocazie pe aci … intre timp Invizibilul se gandeste serios sa isi schimbe resedinta pe Luna 😉 sau de ce nu poate pe  Marte… inca mai astept si alte sugestii. 😀

~Invizibilul~

7 thoughts on “Stare…

  1. eu as alege balchik sau budapesta, daca e sa ma gindesc la locuri mai apropiate; ca de altfel…ar fi o lista prea lunga, iar ca sa acopar lista ar terbui sa iau o rulota si sa plec in pribegie; nu zic inca o data, ca risc sa si fac asa
    cit despre Vama veche, eram intrebata mereu cind eram trista: tot Vama Veche? ma bucur ca am depasit aceasta stare

  2. fiecare dintre noi mai are cate o stare ciudata …eu am avut asa o stare saptamana trecuta dar acum ma simt f bine desi sunt in continuare racita..poop colegutul meu scump

  3. In starile mele de aceste gen ( bineinteles nici eu nu sunt scutita de ele ) am nevoie deseori de o imbratisare imensa . Asa virtual pot trimite si eu catre tine :).

  4. daca emigrezi sa nu cumva sa faci acest lucru fara mine.A… si sa lasi adresa… eventual daca nu am timp sa imi fac valiza sa pot da te tine cumva.Nu ne era de ajuns ca esti invizibil, acu trebuie sa fi mai invizibil decat invizibilul 😀

Lasă un răspuns

