A iubi in taina…

A iubi in secret… Oare cati dintre noi nu am trecut prin aceasta situatie sau macar sa ne placa de cineva in secret ? Sa ne intrebam mereu oare sa ii zic ?imagesi Oare daca el(ea) e indragostit de alta persoana ? Sau sa ne fie un prieten apropiat noua , sa ne ajute ,sa vorbeasca sau sa se comporte cu noi intr-un anumit fel si noi sa intelegem gresit fiecare gest al lui (a ei) doar prin simplu fapt ca noi ne dorim ceva mai mult decat o prietenie … La un moment dat el (ea) ne marturiseste ca e indragostit de o persoana , la fel , in secret si ca nu stie ce sa faca , daca sa ii marturiseasca sau nu de teama sa nu o piarda de tot si noua ne fuge repede gandul ca noi am putea fi acea persoana de care el (ea) vorbeste si suntem fericiti … ne amagim ca noi am putea fi , un simplu zambet , un gest mai tandru ne face sa prindem aripi sa visam , sa ne construim un viitor imaginar alaturi de acea persoana … sa traim o poveste de dragoste cu acea persoana chiar daca ea nu stie . EU il iubesc pe el … el pe alta … Si tot asa suntem prinsi intr-un cerc vicios din care cu greu ne putem desprinde . Si revenim cu picioarele pe pamant , ne trezim din acel vis frumos doar in momentul in care ii marturisim tot ce simtim si acea persoana la randul ei ne marturiseste ca e indragostit de alta persoana si ca pentru tine nu simte decat o mare afectiune si ca tine la tine ca la un prieten (a) apropiat(a) si ca odata iti vei gasi si tu persoana care sa te iubeasca asa cum meriti …Sau in cazurile fericite acea persoana iti marturiseste ca de tine este indragostit si uite asa de naste o frumoasa poveste de dragoste … Sfatul meu este sa ii zici persoanei de care esti indragostita ceea ce simti pentru el (ea) , doar asa iti vei stii locul tau in viata acelei persoane .

GOD BLESS U ALL!!!

angelscancry

4 thoughts on “A iubi in taina…

  1. hime@ mie de cate ori mi-a placut de cineva in secret mereu i-am zis persoanei, pt ca asa am considerat eu ca-i mai bn,si mereu am avut de castigat in sensul in care am stiut locul meu in viata acelei persoane daca mai avea rost sa lupt pt ea sau nu…

  2. ” Iubind în taina am pastrat tacere,
    Gindind ca astfel o să-ti placa tie,
    Căci în priviri citeam o vecinicie
    De-ucigatoare visuri de placere.
    Dar nu mai pot. A dorului tarie
    Cuvinte da duioaselor mistere;
    Vreau să mă-nec de dulcea-nvapaiere
    A celui suflet ce pe al meu stie.”

Lasă un răspuns

