Invioreaza-ti ziua!

Astazi am primit un mass pe messenger … de obicei nu obisnuiesc sa dau curs acestor mass-uri insa astazi m-am abatut de la aceasta regula. Astfel am ajuns pe Isabellelorelai`s Weblog un blog destul de interesant care este alaturi de multe persoane ajunse in unele dificultati ale  vietii … si cum in ziua de astazi predomina indiferenta este cu adevarat un gest de apreciat.

Tot acolo mi-a atras atentia un baner care l-am adoptat si eu cu trimitere la Multumeste*net, un loc care chiar mi-a inviorat ziua si citind acest articol m-a facut sa ma gandesc ca totusi chiar si in aceasta lume din ce in ce mai indiferenta mai sunt si persoane cumsecade si nu e bine sa generalizam totul. Recomand tuturor sa citeasca acest mic jurnal de fapte bune si de ce nu sa isi invioreze  ziua facand chiar o fapta buna!😉 Un simplu multumesc  iti poate schimba radical ziua … este ceva de o valoare inestimabila.🙂

banner_tinta_modificat-125x125

Si pentru ca astazi am inceput cu  aceasta stare insorita va doresc tuturor  sa veti parte de o zi asa cum va doriti si cat mai productiva! Ca sa termin  in ton cu aceasta stare va invit sa vizionati filmuletul de mai jos si sa nu uitati:

Love Is In the Air

~Invizibilul~

4 thoughts on “Invioreaza-ti ziua!

  1. un mic clip care sa va invioreze ziua si referitor la fapte bune si batrani,zilele trecute eram cu prietena mea intr-un mijloc de transoprt in comun,la un momentdat se urca o batranica si eu ma ridic si o las pe ea sa stea si tramvaiul era plin abia puteai respira …langa mine erau un grup de baieti ce or inceput sa rada cand o vazut ca eu m-am ridicat si l-am auzit pe unul dintre ei spunandu-le celorlalti : „ce prosta e ,acum sa stea in picioare tot drumul”si saraca batranica atat mi-o mai multumit ca am lasat-o sa stea si avea o privire asa de calda ce ma ducea cu gandul ca odata vom ajumge si noi batrani si poate la fel vom avea nevoie de ajutor…

  2. Nu avem voie sa uitam nici o data sa ii ajutam de cei de linga noi, cu orice mic gest . Un zimbet, una jutat la sacose rupte … un loc liber. Si intotdeuna trebuie sa fim noi inintiatorii acestor gesturi nu sa asteptam ca altii s afac primul pas.

    Si colega ..supervideoclip🙂

  3. Pingback: Cineva care îmi poate da viaţă « Isabellelorelai’s Weblog

Lasă un răspuns

