Propuneri…

Traim intr-o lume a propunerilor si a intereselor in ordinea enuntata anterior sau invers. Ma tot gandeam zilele acestea ce lipseste societatii noastre actuale … unii ar spune ca substanta cenusie sau viata, eu insa tind sa cred ca cel mai mult lipseste intelegerea. Pe langa alte cuvinte de baza: onoare, respect, curaj, devotamant … intelegerea parca le poate acoperi pe toate. Cum e sa primesti oare o propunere care pare a fi de  nerefuzat … cand chiar planul de atac al acesteia nu iti da nici o optiune de parca ai fi  pur si simplu ceva firesc. Cum e sa fii catalogat din prima precum o persoana banala si sa fii in aceeasi oala … sau ca mai multe persoane sa incerce sa te convinga de ceva care nu are nici o legatura cu ceea ce promoveaza defapt.

Eu tot timpul cer la cei din jurul meu sa ma judece pentru faptele mele nu pentru ceea ce as putea sau nu fi in viitor. Ce este o echipa?  multi tind a spune ca este un anumit standard care odata alcatuit nu poate fi modificat… asa o fi oare? Bun si daca acea echipa tinde a se plafona in aceeasi stare, tot la un moment dat e predispusa la destremare tocmai pentru ca ca nu vine nimica nou … nu se adauga nimic ce sa produca o evolutie la acel „aluat”. O echipa trebuie sa fie un loc unde se progreseaza nu doar un loc bine stabilit si cu aceleasi  orizonturi prestabilite.

Se spune ca banii sau puterea aparenta sau nu din orice  domeniu le ia mintile unora … daca nu majoritatii! Acest lucru se intampla pentru ca cei in cauza ajung la un nivel la care sperau sa ajunga si se plafoneaza in aceasta stare si mai grav uita de unde au plecat, devin mai nervosi, mai agresivi … si in cele din urma mai nefericiti. Sunt destule astfel de cazuri in viata reala si totusi nu prea e firesc ca cineva sa intervina sau sa influneteze acest  aspect cu ceva  anume … poate doar sa ofere o alternativa  pentru a putea fiecare sa aibe de unde alege si nu doar o simpla obligatie.

Am fost destul de obosit in ultimile zile si inca sunt … insa ce am observat eu in jurul meu sunt doar oameni tristi. Parca jucam toti in aceeasi piesa de teatru de proasta calitatea doar de dragul de a juca ceva.

Multi  au tendinta de a condamna cei cu minte putina, cei badarani, cei care par mai ciudati … insa facand acest lucru nu dau dovada decat de acelasi comportamant ca si a celor pe care ii acuza. Intelegerea este cheia multor lucruri ce nu merg in societatea noastra si aci as mai putea argumenta cu mai multe exemple.

Cu intelegere putem schimba multe … important este ca si noi sa vedem asta si sa o sustinem.🙂 Imaginile de mai  jos cred ca spun cum nu se poate mai bine asta.

Important este sa nu te opresti sa impartasesti … important este sa nu te opresti din cercetat. Just Be U … just have faith.

Si pentru ca in aceasta seara mi-am facut un id de skype si acesta va aparea in pagina mea de profil alaturi de id-ul de gtalk unde astept intrebari sugestii reclamatii si tot ce doriti sa imi transmiteti.  invizibilul3 (skype/gmail)

~Invizibilul~

4 thoughts on “Propuneri…

  1. daca propunerea primita inseamn ceva interesant pt u,iti pune abilitatile la incercare si poti arata de ce esti in stare atunci merita…referitor la o echipa ,decat sa lucrezi intr-o echipa ce te tine in loc sau si mai rau te trage in jos mai bine nu caci de cele mai multe ori daca incerci sa urci cat mai sus si sa realizezi lucruri de care sa fii mandru esti consiferat de restul echipei un fitzos si zic astea din propia experienta,,ador munca in echipa dar decat cu pers nepotrivite mai bine sigur…acum munca in echipa se bazeaza mai mult pe barfa,invidie,neincredere toti suntem suspiciosi si toti tindem sa ne sapam unii pe alti doar pt a ajunge cat mai sus sau pt a fi pe placul sefilor…am devenit niste papusi si ne lasam manipulati de alti, decat sa luam noi o decizie preferam sa ne complacem si sa ia altii decizii in locul nostru…f trist,dar inca mai avem sanse sa ne schimbam,totul e sa vrem,totul tine de noi!!!.

  2. @Lisandru Cristian: era ca un raspuns pentru cateva persoane care mi-au facut o anumita propunere tentanta in acea seara.

    @Domnul Bolog: avem schimb de link-uri!😉

Lasă un răspuns

