M-am ars…

Vineri de dimineata am plecat spre locurile copilariei mele unde aveam programate mai multe activitati agricole care mi-au amintit de vremurile trecute. Astfel mai toata ziua am petrecut-o la prasit popusoi (porumb, cucuruz, etc.). Am prins o zi foarte calduroasa care m-a lasat la sfarsitul ei cu pielea rosie. Mi-am amintit de momentele cand eram copilas si mergeam pe camp, de caldurile mari prin care munceam si de momentele cand  ne bucuram la orice adiere de vant sau norisor care ne mai proteja cat de cat de soare.

Cred ca a fost  una din zilele cele mai calduroase de care am avut parte anul acesta insa chiar si asa mi-am indeplinit norma ba chiar am reusit sa prasesc mai mult decat estimasem… asta probabil si de la pauzele scurte si dese care imi incarcau parca din nou bateriile.  Azi de dimineta am fost la adunat lutarna (lucerna)… trezirea pe la ora 5, aerul destul de curat dupa ploaia de la 3 dimineata, totul a mers destul de repede dovada ca  unde sunt multi productivitatea creste :D.  Nu am reusim sa adunam lucerna pentru ca era uda, dar am fost multumiti ca am reusit sa terminam treaba. Ceea ce simti  cand termii o astfel de activitate nu se poate compara .. este acea satisfactie persoanala ba chiar si un obicei de a ridica obiectul muncii si de a zice o multumire pentru cel de sus ca ne-a ajutat sa terminam treaba. Desi la sfarsitul unei zile de munca te simti obosit in acelasi timp parca te simti plin de viata si multumit pentru cele realizate in acea zi.

IMG_3660

Tot in locurile copilariei am mai apucat sa simt mirosul salcamilor infloriti si sa vad totul verde … si din nou ma minunez cat de repede natura  isi continua drumul. Mi-am amintit de momente cand mancam flori de salcam care aveau un gust aparte, nitel dulce care l-am simtit si acum. Sa vezi  paduricea inflorita si plina de flori de salcam cat vezi cu ochii … de verdeata dar mai ales da cantecul pasarelelor nu are cum sa nu te unga la sufletel mai ales pentru cei care au trait in asemena medii, locatii… o particica din viata lor. Am stat pe iarba de pe drum parca mult mai vizibila decat in timpurile vechi, asta probabil si datorita faptului ca acea zona este din ce in ce mai necirculata.

IMG_3650

Acuma simt unele arsuri pe piele in unele zone … asta e „m-am ars” nitel, insa de  obicei cand patesc asta nu dureaza prea mult pielea mea se adapteaza usor si parca nu se mai fac asa multe besici cum aveam odata si in cele din urma trece de la sine. Si cum tot m-am bronzat la „mamaia” deja gandurile mele zbora la mare, plaja si statul cu burta sau fundul la soare. 😉

Cat pentru cei care nu au apucat inca sa dea cu sapa, furca sau coasa le recomand sa incerce macar o data in viata .. e o experianta care  merita. 😉 Ce ar merge un masaj acuma pfff…  insa cu siguranta maine voi fi ca nou, cam atat de vizita invizibilului la „tara”.

~Invizibilul~

**************************************************************************************************************

=Va urma=

Daca vreti sa cititi toate amintirile din copilarie, dati click aci.

Last edited by Invizibilul on mai 23, 2009 at 7:33 pm

============================

============================

.

5 thoughts on “M-am ars…

  1. tu vrei cu burta la soare, vreau si eu la mare sa fac nudism; o cura de prasit cred ca mi-ar prinde bine, vorba ta, macar o data in viata, ca sa imi zboare din cap ideile nudiste:)

  2. Superba descriere…supere poze … parca ma simt si eu acolo…sa respir aerul acela de „tara” ce nu se poate compara cu nimic.

Lasă un răspuns

