djcioko >>ZOOM SOUND EVENTS<<

djcioko este o persoana destul de interesanta  intalnita acu ceva zile si va invit sa ii urmariti show-ul din aceasta seara pe blogtv cu un click pe imaginea de mai jos, de la ora 21.

Probabil multi dintre voi nu ati auzit de BlogTv, ei bine este un site in care fel si fel de persoane care mai de care mai interesante fac show-uri. Mai concret fiecare isi face un fel de emisiune cu un subiect bine ales sau nu si interactioneaza cu diversi vizitatori cu care interactioneaza. Ei bine acest BlogTv este varianta ce mai buna pentru care oamenii pot sa comunice indiferent de locatie sex sau tara dar mai ales nici nu se compara cu multimea de situri cu obscenitati care a invadat aceasta lume virtuala situri de care am vorbit intr-un articol mai vechi de al meu.

Pe BlogTv am vorbit cu fel de fel de persoane  … unele cantau la chitara, altele pur si simplu  vroiau doar sa interactioneze … din Australia pana in SUA. Tot aici am dat si de djcioko un pasionat de muzica ale carei idei inovative mi-au placut si m-am hotarat sa il ajut in demersul lui. Stiu ca nu ii va fi asa de usor insa sper sa ramana la fel de increzator si sa continue sa isi concretizeze ideiele sale, eu cu siguranta il voi ajuta cu ce voi putea. In curand  vom finaliza si blogul asa ca saptamana aceasta e de incalzire si va recomand sa vizitati aceasta emisiune … e ceva ce cu siguranta nu ati mai vazut pana acu. 😉


~Invizibilul~

Lasă un răspuns

