Te-adun din vise

Te-as rasadi in calea stelelor aprinse
Sa-ti lumineze drumul catre mine,
Si as veni pe-a cerului carari deschise,
Sa fiu aievea o vesnicie langa tine.

Adu-ţi aproape clipa de iubire
De valul înspumat rătăcitor,
Care se zbate-n a lui rătăcire
Ca pescăruşii care mor în zbor.

Te-adun din vise ucise de furtună
Şi din îndemnul inimii de a te avea al ei,

Şi chiar din toată soarta mea mereu nebună
te-adun, tu să rămâi mereu al meu de vrei.

Aş vrea ca Luna să ne mângâie iubirea
Ce in căuşul palmelor noi o adăpostim,
Să ne sărute frunţile-aprinse şi-amintirea
Veacurilor, de când noi doi ne-am tot dorit să fim.

Te strâng în braţe dorindu-te nespus
Şi-mi scald în ochii tăi dorinţa de a fi,
Căci ştiu că oricât aş avea tot nu ar fi de-ajuns
Nici pentru vieţile din urmă, şi nici pentru aceea de-aici.

La poarta viselor tu ai batut…
C-ai sa te-ntorci vreodata, n-am crezut
Mi-e teama sa ma bucur, sa mai sper
Caci visele in zori de ziua pier…

Inima are taine pe care nici o ratiune nu le patrunde…

Fiecare om are destinul sau; singura regula este sa-l accepte si sa-l urmeze oriunde l-ar duce.

– wishyoufly

4 thoughts on “Te-adun din vise

  1. Eu sunt un nevorbit. Posibil sa va deranjez. Imposibil sa nu. In general ne scot din minti lucrurile neprevazute. Ca si aceasta vizita inoportuna. Sunt inca unul in plus ce-si introduce nasul in intimitatea dumneavoastra. Arunc si eu un ochi pe-aici. O zi buna…

  2. „Te-adun din vise ucise de furtună
    Şi din îndemnul inimii de a te avea al ei,
    Şi chiar din toată soarta mea mereu nebună
    te-adun, tu să rămâi mereu al meu de vrei” – frumos…

Lasă un răspuns

