Dupa ploaia de vara… urmeaza ceva… ceva frumos!

In aceasta dimineata m-am trezit pe la 6 … simteam lumina afara si am scos capusorul pe geam si am admirat privelistea, cerul senin si aerul proaspat. Toate aceste lucruri mi-au dat o stare de relaxare si bucurie interioara de nedescris, parca m-am incarcat cu o energie pozitiva asa cum obisnuiam sa ma incarc in fiecare dimineata cu primele raze de soare cand eram copilas.

Si pentru ca tabloul sa fie complet parca si melodiile in winamp au venit ca unse … melodii vechi dar tare frumoase de care  imi aduc  aminte cu placere si pe care le-as reasculta de multe ori la rand si nu m-as plictisi … pentru ca de fiecare data as trai si simte melodia si starea pe care o exprima la o intensitate tot mai aparte.

Sursa foto: click aci

Dupa oice ploaie sau perioada mai lunga de zile in care picaturi de apa au spalat cerul urmeaza o alta perioada tare frumoasa care e mai greu de descris. Parca totul este mai curat mai limpede si mai proaspat. Tocmai de asta  sunt benefice si unele ploi … ne mai spala de multe lucruri exterioare cat si interioare, ne readuce pofta de viata si ne reincarca cu ceva frumos ce ne inspira.

Acult acum acele melodii vechi … parca totul danseaza, se simte  totul in jurul meu… parca totul are viata, totul zambeste in jusul meu, zambesc si eu si imi zambeste si soarele… ah cat ador asemenea perioade!

O zi cat mai frumoasa tuturor va doresc si nu uitati sa zambiti dar mai ales sa va bucurati de acele lucruri mici si simple care ne fac viata mult mai frumoasa!

~Invizibilul~

3 thoughts on “Dupa ploaia de vara… urmeaza ceva… ceva frumos!

Lasă un răspuns

