Tara, tara… vrem europarlamentari!

La noi ca la nimeni …  marele balci si circ a avut astazi loc cu mare tantam mici, bere si tot felul de smecherii. Avem si noi o tara mica… cu mari politicheni (am vrea noi) care striga cat pot de tare, in fund ne doare!🙂 Am votat si eu astazi … ce am apucat pana la urma deoarece am stat ceva vreme pentru ca nu stiam pe cine sa votez. Sa nu ai pe cine vota este cred cel mai mare semnal de alarma pe care ar trebui sa il tragem cu toti … s-a ajuns in asemenea hal of, of … penibil, ne meritam soarta.

Eu astazi in zi mare pentru multi militieni din diverse asa-zise partide  am curajul sa recunosc faptul ca politichia romaneasca este si a fost o mare curva. Sunt satul si scarbit de tot acest circ … ma doare undeva de politichienii de pe la noi, atatea hotii si situatii care ma fac sa ma gandesc mai mult ca sunt  in jungla sau intr-o mare turma sau mai concret  ca ar scrie pe fruntea mea un mare „FRAIER”.  La noi nu a fost  in nici un fel o capanie pentru europlarlamentare ci doar o lupta interna pentru mituit si fraierit populatia ca sa  se obtina ceva  voturi amarate si certuri interne cine si cum sa ia mai mult … nu de alta dar nu le mai ajunge ciolanul si acum sunt si mai lacomi, nu degeaba au imprumutat ei  din afara atatia banuti care generatii intregi  si copilasii nostri se vor chinui mult si bine sa plateasca pentru ca unii porci sa mai  aibe de unde fura.

Ah … daca era si partidul porcilor cu siguranta ii votam in lipsa de  alta varianta!😉

Cam atat despre „porcii” de pe la noi… nu de alta dar ii bagam prea mult in seama si se vor crede in curand iarasi mari vedete care sa astepte ca lumea sa ii pupe in fund.

Un lucru e clar multi vor avea multe surprize  … semn ca e disperare mare!

~Invizibilul~

Lasă un răspuns

