Imagini

Ti s-a intamplat vreodata sa privesti  niste imagini si sa intri intr-o stare ciudata de liniste , sa simti ca te-ai transpus acolo in peisajele la care te uiti ? Sa simti ca faci parte din acele imagini si ca locul tau nu este in lumea reala ci acolo in acele fotografii la care te uiti ?Asa am simtit eu zilele trecute cand din greseala am intrat undeva si am data peste niste imagini si peisaje superbe si parca eram de acolo . Nu reuseam sa imi iau ochii de la ele , parca eram in alta parte simteam o liniste profunda si efectiv eram pierduta in neant … cu ochii deschisi , ma vedeam acolo in acele fotografii . poate pentru ca intr-o viata anterioara am fost un fluture , un strop de ploaie , o adiere de vant sau  un firicel de iarba , oricum am fost un element al naturii ca prea sunt legata de natura .IMG_2438iarnagradina_cu_fluturipoze_haioase_funny_photos_029355400120179363147a1ea5f47ac8767603171ld2primavarakissmeintherainpresimtirea-primaverii

GOD BLESS U ALL!!!

angelscancry

4 thoughts on “Imagini

  1. prima cabanuta si a doua sunt ale mele 😀 sunt prea frumoase peisajele, si noi avem peisaje frumoase dar nu prea se investeste in tursim la noi 😦

    p.s. imi place blogul tau si nu ma refeream la el in postul meu 😉

  2. alexxutzu@tocmai am citit art tau cu referire la alte bloguri ,eu nu am nici o treaba eu doar imi scriu trairile si sentimentele pe blogul invizibilului,sunt una dintre colegutele lui…interesante art ai postat

  3. vai! prima imagine m-a coplesit! doamne, ce mult as vrea sa stau in locul ala minunat macar o saptamana. mersi, invizibilului ca mi-ai adus – macar vizual – o doza uriasa de liniste.

Lasă un răspuns

