Ani de liceu…

”  Nu stiu altii cum sunt , dar eu cand ma gandesc ” vorba celebrului scriitor Ion Creanga , la anii de liceu ma cuprinde o nostalgie si un dor nebun de acele vremuri . Imi aduc aminte ce emotii aveam in prima zi de liceu , ce fete aveam toti eram speriati , curiosi ca nu cunosteam pe nimeni ,incercam sa ne grupam care cum puteam … imi aduc aminte tot in prima zi cum ne-au filmat in timp ce trebuia fiecare dintre noi sa zicem de ce am ales acel profil .    Ca sa nu mai vorbesc de primele ore cand ne predau profesorii si totul era nou pentru noi , nu aveam curaj sa iesimin pauza pe sala pentru ca eram bobocei si cei mari se luau de noi , ne faceau cica „botezul” ne trageau mocheta de sub picioare si cadeam precum popicele , doamne ce vremuri . Sau cand ne-au schimbat profu` de psihologie si a venit un prof  atat  de frumos ca nu mai chiuleam niciuna de la ore luv-tchr sau profa de fizica cu niste fustite scurte ce reusea sa ii tina pe toti baietii la orele ei . Nu stiu cati dintre voi ati ramas corigenti pe vara , dar eu una am ramas in primul an corigenta la matematica pe vara , dar mi-a prins foarte bine ca numai asa m-am apucat serios de invatat si ma pot lauda ca am luat bacul la mate cu nota cea mai mare din liceu 9,20 . Imi aduc aminte de profa de romana care era alergica la pufuleti si cand nu aveam chef de romana ne luam toti in pauza pufuleti si mancam si cand intra profa in clasa si simtea mirosul de pufuleti isi lua catalogul si pleca … Cati dintre voi ati avut oracol sau Picture 168Picture 170Picture 173Picture 171album de amintiri in care fiecare coleg sau colega  iti lasa cate o amintire scrisa , doamne si acum ma uit peste paginele ingalbenite parca de trecerea anilor si parca simt  cum o lacrima  vrea sa cada pe obraz de emotie … Eu fiind la profilul contabilitate mai faceam si practica si imi aduc aminte cum mancam cu fetele zacusca cu baghete de paine dintr-alea subtiri sau ne luam cate o cutie de sana , au au si acum salivez cand imi aduc aminte . Eu am avut o adolescenta fericita , plina de peripetii , imi aduc aminte cand am terminat liceul ma gandeam cu frica la viitor , parca ceva din mine s-a rupt , parca nu imi gaseam drumul … as da 10 ani din viata sa mai fiu inca o data copil sa mai merg la gradinita , la scoala si apoi iar la liceu dar tot cu mintea ce o aveam atunci pentru ca asta era tot farmecul ,nu aveam prea multa minte dar era frumos , multe lucruri ne erau interzise dar  le faceam , acum nimeni nu imi interzice nimic dar nu mai pot face pentru ca acum gandesc si ma gandesc la consecinte…

GOD BLESS U ALL! ANGELSCANCRY

3 thoughts on “Ani de liceu…

  1. ador piesa ’74-’75, de la The Connels. 🙂
    Hm.. Mi-au mai ramas mai putin de 2 ani din liceu si sunt constienta ca timpul trece si nu se mai intoarce cu adolescenta, tineretea noastra. Suntem o clasa super unita si avem chiar si un blog: http://www.anideliceu.wordpress.com Imi cer scuze daca asta va fi considerata a fi reclama…
    Numai bine. 🙂

Lasă un răspuns

