De prin Vama adunate…

Acu mai bine de o saptmana am facut si eu o vizita micuta la mare si anume in Vama Veche. Am prins cateva zile  cu marea un pic agitata  si nu am apucat sa ma balacesc insa incetul cu incetul  am prins si   ceva zile superbe de plaja.

IMG_4363

Inca cum am ajuns bastinasii au sarit pe mine cu cheile fluturand in mana daca nu cumva doresc cazare … mai apoi stand intre ei dar cu alte treburi am ramas surprins de cata multa indvidie poate fi  intre ei si cata barfa dar mai ales ura poate exista in unii oameni. Probabil sunt si ei agitati deoarece  se pare ca in acest an toata lumea are cel mai prost inceput de sezon din ultimii ani … probabil criza noastra cea de toate ziele isi face din plin treaba. De la vanzarile de ustensile necesare pe plaja si pana la locurile de cazare totul  nu pare a mai merge asa cum se obisnuia in alti ani. Au mai aparut ceva hoteluri in vama care strica aspectul … se pun borduri si tot felul de  chestii civilizate… un lucru e clar insa … vama nu va mai fi la fel!😉

Ce am descoperit in vama … preturi foarte mari, bucuresteni destul de multi veniti la sfarsit de saptamana cu cortul pe plaja spre disperarea bastinasilor care se agitau de zor cu cheile in mana… destul de multi straini dar mai ales foarte multi unguri. Am stat in cort si nu am platit nici un ban desi se zvonea ca ca ar fi 10 lei pe zi … insa am observat ca abia masurau plaja in una din zile deci taxa cu siguranta o sa fie  cat de curand.

IMG_4282

Unul din avantajele de a sta in cort pe plaja este cu siguranta trezirea de dimineata si privelistea superba pe care o poti avea in fata ta … ceva de nedescris pentru iubitorii de acest drog numit „marea”. Cat despre  nopti … desi  aveam in apropriere  o terasa la care auzeam  muzica la maxim in fiecare noapte pana dimineata… dormeam ca puiu de cuc.  :D  Cat despre papat am fost in 2 terase in toate acele zile si anume „Laguna” si „La Soni”.

La terasa „Laguna” (ce este situata in aproprierea altei celebre terase numite La Stuf) mi-a placut felul in care este aranjata si meniul destul de accesibil dar si echilibrat cantitativ, mesele dar si personalul.

IMG_4401

IMG_4432

„La Soni” am avut parte intr-o seara si de un mic recital … nu mai retin care era numele solistei dar din cate mi s-a spus este o cantareata destul de celebra prin vama… un recital care mi-a placut desi  nu cred ca am mai ascultat asemenea stil muzical pana in acel moment. In rest mi-a placut enorm ornamentele agatate pe sus precum si mancarea cu specific unguresc si deasemenea meniul care nu era altceva decat un caietel de scoala frumos desenat cu pixul si mazgalit cu tot felul desene.

IMG_4400

IMG_4399

IMG_4274

IMG_4392

IMG_4395

IMG_4397

A fost interesant in  vama …  uneori fara lumina si fara buda .. :)  ah si un dus mai gaseam la 5 lei 10 minute dar ce mai conta cand aveam marea la doi pasi. Asa a fost vama la inceput de sezon in rest las imaginile sa vorbeasca:

IMG_4281

IMG_4293

IMG_4298

IMG_4436

IMG_4440

IMG_4329

~Invizibilul~

One thought on “De prin Vama adunate…

Lasă un răspuns

