La multi anisori!!! Jurnal de Drum

Pe 13 iulie 2008 acest minunat blog a scos pentru prima data capusorul la lumina si iata ca mai sunt cateva zile si implineste un anisor de existenta!

Si astfel povestea a inceput … pe parcurs au venit si colegutele mele dragi si astfel am ajuns sa papam tort acuma si sarbatorim primul anisor al Jurnalului de Drum al unor Anonimi! 😉

Scriu aceste randuri astazi pentru ca din nou voi pleca la mare si probabil pe 13 voi mangaia marea in palme! 🙂

O zi si o saptamana cat mai frumoasa va doresc si desigur alaturi de colegele mele va multumim pentru ca ne-ati mai vizitat in tot acest timp!

~Invizibilul~

5 thoughts on “La multi anisori!!! Jurnal de Drum

  1. la multi ani blogusorului invizibil si totodata la multi ani si mie, fiindca si eu fac ceva anisori pe 13 iulie… uf… ce bine era daca faceam si eu un anisor 😀
    oricum… la mai multe posturi frumoase si distractie placuta la mare… sa saluti marea din partea mea.

  2. chiar asa LA MULTI ANI!!!sdesi am lipsit ca am fost iar plecata ,imi era f dor de voit toti care ne cititi postarile…

Lasă un răspuns

