Revenit de pe litoral

Asa cum am scris in ultimul meu articol am fost plecat pentru o vreme pe litoralul romanesc unde am luat si eu pulsul potentialului economic al zonei. In urmatorele zile voi incerca sa povestesc mai mult despre acest subiect si nu numai😀. In mare  criza se simte si pe acolo mai ales pentru  patronii de terase dar mai ales pentru ospatari care se poate citi  dezamagirea de pe fata lor pentru ca nu mai obtin aceleasi bacsis cum erau obisnuiti pana nu de mult.

In rest am venit cu un aer nou … asa ca tineti aproape! Si ca reincep in forta lansez si melodia acestei saptamani care descrie oarecum si starea mea de acuma!😉

––––––––––––

===============

27 Aprilie – 3 Mai 2009

===============

Candy Dulfer / Dave Stewart – Lily was here

===============

Daca vrei sa vezi toate melodiile de pana acuma da click aci.

~Invizibilul~

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

One thought on “Revenit de pe litoral

  1. Pingback: Salutari din Costinesti! « Jurnalul de Drum al unor Anonimi

Lasă un răspuns

