Salutari din Costinesti!

Din nou la mare … se pare ca marea ma cheama! 😉 Cel putin pana sambata sau duminica voi mai fi pe aci prin Costinesti, de o noapte m-am mutat in actuala mea locatie unde stau la cort dar am si wireless si astfel am reusit sa mai intru pe aci. Adevarul este ca nu prea am mai intrat de multisor pe blog insa mai am cateva zile pe care le pastrez pentru relaxare pentru ca pana acuma  aproape nici nu am atins marea in aceste  saptamani petrecute pe litoral deoarece am avut fel de fel de activitati.

Sa revenim insa la Costinesti …. asa cum ziceam in articolele mele precedente pe acest subiect litoralul romanesc inca mai este in criza sau mai bine zis nu mai este  cum era in alti ani. Plajele sunt destul de pline insa nu la  fel ca alte dati … lumea cheltuie mai putini bani si incearca sa aibe doar strictul necesar si sa se simta bine.

IMG_5021

In rest lume dornica de mare si fata de alti ani destul de multe domnite care isi lasa liberi sanisorii la soare (sustin si eu aceasta miscare: „lasati sanii liberi sa respire” :)) pentru a se bronza uniform si fara fel si fel de semne. O adevarata placere pentru unii domni de a privi insa desigur nu e nimica rau in asta… ca orice pom fiecare fruct e diferit si merita savurat in splendoare lui!

Cam atat … ma pregatesc sa plec din nou la plaja si sa profit de a 2-a mea zi de plaja iar mai pe seara poate voi ajunge si in discoteca sa mai admir si eu cum se distreaza tineretul in ziua de astazi! (zise mosul din mine ;))

Voi reveni!

~Invizibilul~

5 thoughts on “Salutari din Costinesti!

  1. OFF COSTINESTI…vreau si eu la mare,imi aduc aminte ce petreceri faceam cu fetele pana dimineata, sau ce insolatie mai faceam in primele zile …ma bucur pt u ca ia aj de 2 ori la mare

Lasă un răspuns

