„Stelele sunt pe cer, si cerul este sus, iar noi suntem jos.”

Stelele sunt pe cer, si cerul este sus, iar noi suntem jos.

0gaza

Sunt din noi acasa, am inchis telecomanda … inca sunt obosit si aceasta oboseala imi da o stare mai aparte. Nimic interesant de privit la televizor… ba crime si fel si fel de subiecte care mai de care mai animalice. O studenta si un student au ucis un om si au incercat sa scape de cadavru… cate crime in aceasta tarisoara mai sunt, cate persoane isi pierd capul si  intra in anturaje  sau activitati din care nu mai au scapare. Cazul acestor studenti de la medicina pe mine nu ma mai mira .. defapt a cam devenit ceva  firesc. Si ce daca ea era o parasuta , castiga bani in plus sau era doar o distractie,  faptul de a isi vine trupul pe bani unor domni generosi… si ce daca prietenul  ei a  convins-o sa faca asta pentru a isi lua el o masina cu care sa o plimbe pe  domnisoara prin toata tarisoara cand acesti doi porumbei tin asa mult unul la altul incat in aceste momente arunca  jegul unul in gradina celuilalt. Cate fete asa zise cuminti  ies din mediul lor de acasa si ajung la  facultate si devin mai apoi panarame … nu e ceva ciudat asta,  se intampla zi de zi si nu e decat pur si simplu produsul propriei noastre societati pe care am creat-o dar mai ales am batut-o bine in cuie. Asa ne place sa ne creem propriile iluzii si sa ne creem imagini … sau mai bine zis sa ne prefacem ca nu vedem nimic.  De ce vorbesc acum despre acest subiect .. nu stiu pur si simplu  de la oboseala probabil dar si de la evenimentele din jurul meu. Se poate intampla oricand ca un var sau alta persoana apropriata sa intre in fel si fel de anturaje: droguri, sex, jocuri de noroc din care sa mai scape cu greu…  si desigur noi nu facem nimic macar sa incercam sa schimbam ceva, punem aceeasi placa pe care o reascultam zi de zi, aceesi indiferenta cu care am fost invatati si cultivati sa o avem in vene. Nu zic ca noi vezi Doamne ar trebui sa fim mai cu mot, sau sa fim cei care sa schimbam lumea insa ceea ce doare cel mai mult este tocmai faptul ca pur si simplu ne complacem in situatie.

Tinerii ajung in anturaje pentru ca nu sunt alternative … nu au posibilitatea de a avea de unde alege… e un sistem inchis in care esti obligat sa faci compromisuri aiurea sau de dragul de a fi intr-un anturaj, intr-un grup sau altul… un sistem care inchide si creeaza  turme, roboti care sa fie usor de manipulat, niste papusi sau simple obiecte fara importanta.

Am din cant in cand astfel de stari cand sunt satul de tot si nu am chef de nimic… si desi am venit de la mare unde e mediul meu  asta nu inseaman ca nu  mai pot avea si asemenea stari. Mare are un loc aparte in viata mea .. desi nu prea am vizitat-o de prea multe ori ci mai degraba in ultimii ani, nu prea am profitat la maxim de ea decat in ultimile vizite cand am stat mai mult in mare si  m-am relaxat la soare… am simtit  briza marii si sunetul valurilor.

Multi m-ar intreba poate daca  sunt fericit … ei bine nu sunt! Nu ma o explicatie pentru acest lucru insa nici nu caut , sunt constient ca  nu tot timpul lucrurile pot decurge numai asa cum vrei … ca trebuie sa fie si momente mai triste sau poate mai bine zis momente de meditatie asa cum le denumesc eu. Deasemena sunt constient  ca acesta stare va depinde  in mare masura de mine dar mai ales de vointa si rabdarea mea… e drum al dracului de lung dar eu sunt si voi fi mereu aci sa infrunt valurile si sa ridic panzele dupa fiecare furtuna in aceasta calatorie care ma asteapta.

Acu ceva zile imi spusese colega mea angelscancry despre o discutie a ei cu cealalta colega a noastra wishyoufly in care aceasta avea urmatoarea enigma:

m-o intrebat colega intr-o zi ce se intampla cu noi

daca se destrama invisibilii?

ca nu am mai scris pe blog

Este destul de greu de raspuns la aceasta intrebare  daca si cand invizibilii care scriu in acest jurnal de drum vor inceta sa isi mai noteze  gandurile… probabil daca se va intampla acest lucru vreodata va veni de la sine. Cu siguranta aceasta absenta a noastra pentru fiecare  dintre noi s-a datorat unor motive proprii.

In ceea ce ma priveste eu voi continua sa  scriu  atata timp cat voi avea ce scrie, iar daca candva  am sa dispar subit probabil asa a trebuit sa se intample.

Pana la urmatoare auditie vreau sa iti reamintesc tie cea/cel ce ai avut rabdarea sa citesti aceste ganduri sa nu uiti un simplu gand… ca intodeauna indiferent de situatie:

stars come out (^_^)

~Invizibilul~


4 thoughts on “„Stelele sunt pe cer, si cerul este sus, iar noi suntem jos.”

  1. Şi selectez şi pasajul la care mă referam -„Tinerii ajung in anturaje pentru ca nu sunt alternative … nu au posibilitatea de a avea de unde alege… e un sistem inchis in care esti obligat sa faci compromisuri aiurea sau de dragul de a fi intr-un anturaj, intr-un grup sau altul… un sistem care inchide si creeaza turme, roboti care sa fie usor de manipulat, niste papusi sau simple obiecte fara importanta”…

  2. Mi se pare mie sau e tristete si amaraciune in aceste randuri/iar melodia parca-mi intareste convingerea asta.
    Nu vreau sa vorbesc despre tinerii aceia,nu inteleg,nu pot intelege ce s-a intamplat de si-au pierdut mintile.Viitorul nu mai exista pentru ei. 😦
    Si mie mi se intampla sa nu am chef de nimic,nici macar de bloggerit.Nu o singura data am vrut sa renunt,
    Poate ca acum e de vina canicula.
    O seara linistita si racoroasa!

  3. hmm……….pana la urma asa e stele apar…sunt inc aindecisa ma gandeam sa imi inchid blogu de cand am inceput munca…am scris mai putin..nu am timp si sunt asa obosita…dar pe deoparte nu l-as inchide…ehhh mai bn nu oricum am ce povesti numai ca nu am timpul necesar..in fiecare zi se intampla cate ceva….

Lasă un răspuns

