…fara titlu

In primul rand as vrea sa imi cer scuze pentru ca nu am mai scris , dar am trecut printr-o perioada mai grea si am fost si foarte ocupata cu job-ul meu . Pe data de 10 luna trecuta a murit intr-un accident de masina primul meu iubit ,un baiat deosebit …stiti ce m-a marcat cel mai tare ?   In ultimul timp il visam foarte de si imi doream sa stau de vorba cu el dar nu am avut curajul ,tot imi zicema ca maine o sa imi fac curaj sa vorbesc cu el ,dar am tot amanat si in timp ce eram in anglia am primit un telefon de la sora mea zicandu-mi ca acel baiat a avut accident si cand am ajuns acasa era prea tarziu, nu va puteti imagina cat de greu mi-a fost sa merg la priveghi si sa il vad in sicriu , efectiv mi se rupea sufletul parca imi doream ca totul sa fie doar un vis urat din care sa ma trezesc . Pe 19 iulie ar fi implinit 28 de ani , de ziua lui am mers la cimitir si i-am dus trandafiri albi ca el iubea f mult florile albe . O perioada de timp eram ca si pierduta in spatiu , il visam seara ca se uita la mine si imi doream sa vorbesc cu el , apoi ziua imi imaginam un intreg discurs pe care aveam sa il zic ,nu reuseam sa ma obisnuiesc cu ideea ca el nu mai este printre noi , eu ma simteam ca si cum trebuia sa ma intalnesc cu el,zi de zi pe uitam pe tel la fotografia lui pana intr-o zi cand toata lumea imi zicea sa imi revin si sa merg mai departe ca nu e bine pt mine si am zis ca asta o sa imi fie invatatura de minte pe viitor sa nu mai mana nici un moment zicandu-mi ca am timp ,pentru ca nu stim cat timp vom mai fi pe pamant … Dar sa trecem si la lucruri mai vesele ,in sfarsit am  reusit si eu sa merg cu ,     Picture 001 Picture 005 Picture 026 Imag006cortul a fost asa de frumos un peisaj de nedescris parca eram in paradis sa nu va mai zic ca intr-o seara in timp ce stateam langa foc a aparut o vulpe ca stateam foarte aproape de padure . Nu am apucat sa merg la mare anul asta pentru ca nu ma avut timp , si nici nu cred ca voi merge pentru ca una dintre cele mai bune prietene se marita pe 15 august si tre sa am grija de ea mai ales ca e insarcinata in 2 luni i sunt happy ca voi fi ”matusa”. Aproape atrecut si vara asta si inca nu mi-am gasit marea mea iubire , dar nu mi-am pierdut speranta . Va pup dulce pe toti si chiar mi-a fost tare dor de voi . GOOD BLESS U ALL!!!

ANGELSCANCRY

7 thoughts on “…fara titlu

  1. imi apre rau pt pierderea suferita 😦 n`are rost sa ma trezesc eu acum si sa`ti tin prelegeri despre cat de scurta`i viata si cum poate fi curmata cand te astepti mai putin, cred ca ai inteles si tu asta deja 😦 . . . din pacate
    mare dreptate mai are @ snake
    O zi buna, capu` sus !

  2. revin cu o completare: ceea ce am spus la primul comentariu nu este un sfat gratuit ci iti spune o persoana care a pierdut 2 prieteni (iubiti) cu ani in urma. primul a murit la 19 ani, al doilea la 24 ani. si totusi…le pastrez amintirea vie. asta nu inseamna ca lumea s-a prabusit. asa a fost sa fie! fiecare moare intr-o zi. altii mai devreme, altii mai tarziu insa iubirea nu e unica, ea este infinita si are tot atatea forme…

  3. Din pacate doar o viata avem de trait si trebuie sa profitam de ea ,sa traim de parca ar fi ultima zi din viata noastra,sa nu uitam sa fim buni ,sa zambim sa ne bucuram de ce este frumos si placut.

  4. imi pare rau cand dispare un om cunoscut.dar cand mor oameni foarte tineri,ma doare sufletul,atunci cand nu este el vinovat.nu-mi place sa merg la priveghi sau la inmormantari;vreau sa raman cu imaginea celui care a fost.imi pare rau pt. fata.mie mi-au murit atatia dragi sau apropiatica mi s-a impietrit inima!un zid de protectie?autoaparare?

  5. 1) va cenzureaza careva?2)cum se obtine pe monitor fond negru si scris alb?este sanatos pt ochi,cap,gat,piept?3)concluzia schitei:sa-ti traiesti viata;sau,omul iubeste de mai multe ori.4)schimba-i cautatura lui mircea badea;parca plange.ilapreciez f.mult.

Lasă un răspuns

