Ploaia de cuvinte ….

words

….. Din ploaia mea de cuvinte aş vrea să-mi aleg sunetul gândului următor… voi pune în el atâta căldură încât să uiţi de-al tău dor. De-mi cauţi chipul printre stele să ştii că sunt lângă cea mai luminoasă dintre ele… ştiu, sunt departe dar ce-nseamnă pentru-ai mei ochi o mare liniştită când lângă ţărmul tău m-aşteaptă un trup cu doruri şi ispită …..
Şi de m-aştepţi cu-aceleaşi sensuri ce sufletul meu aşteaptă de la tine, voi învăţa iubirea cu noi înţelesuri şi voi păstra parfumul tău în mine. Iubire fără timp am căutat în lume… mi-ai dat-o fără graniţi şi m-ai trezit la viaţă. Dacă acum, din neguri, tristeţea mea apune e pentru că mâine iubesc şi am speranţă.
Mi-ai pus în suflet doruri pe care nu le-am cunoscut, mi-ai arătat iubirea fără timp… alint pentru ale noastre zile împreună pe pământ. Aşa te simt aproape… iubire fără timp.Ne dorim uneori, ca cineva, să ne întindă o mână şi cu zâmbetul pe faţă să ne spună : „Ia-mă de mână te rog şi nu îţi fie frică, te voi însoţi când vei avea probleme, voi plânge când tu plangi, voi fi fericit dacă tu eşti fericită; voi suferi dacă vei suferi şi să ştii că întotdeauna, voi fi lângă tine pe drumul vieţii, să te ajut, întotdeauna voi avea grijă să nu cazi, ca să nu te răneşti”
Sunt persoane datorită cărora zâmbim “azi”pentru că “ieri” ne-au şters lacrimile … sunt persoane de care ne va fi dor, pentru că viaţa îi poate duce departe… sunt persoane care merită mai mult decât un mulţumesc, pentru că se implică… sunt persoane care vor să ne asculte, pentru că le pasă cu adevărat… sunt persoane cu o inimă mare, pentru că au atâtea de oferit cu drag… sunt persoane a căror urmă nu se va şterge din viaţa nostră, pentru că ne-au schimbat existenţa… sunt oamenii pe care ii iubesc desi uneori sunt departe!!!!!!!!!!!!!!!

– wishyoufly

Lasă un răspuns

