Love me, wherever you are

Uneori unele lucruri se intampla de la sine sau pur si simplu sunt mai greu de definit sau explicat… insa mai mult ca orice as fi preferat  un alt final pentru  a nu face totul ca pe o simpla intamplare! Acea expresie pe care multi tind sa o foloseasca la orice sfarsit de relatie as fi preferat sa nu o folosesti … nu vreau sa comentez mai mult despre ce a fost si ce nu sau sa incep a cauta vinovati, pur si simplu nu a mers  si probabil nu ar fi avut rost sa mai continue asa atata timp cat stii foarte bine ca cel putin unul din noi traia  din relatiile din trecut sau mai bine zis se alimenta cu ele.

Stii foarte bine ca am tinut si tin la tine foarte mult … insa asta nu e deajuns. Cu siguranta  eu am avut si greselile mele … tu ale tale si daca lucrurile nu au mers asa cum trebuiau atunci inseamna ca vina o impartim impreuna asa cum impreuna am fost in ultimile luni.  Suntem doua caractere diferite cu moduri  de exprimare diferite insa nu aceasta ar fi o probleme ci poate faptul ca pur si simplu nu am reusit sa fim pe aceeasi frecventa… stii foarte bine ca nu as accepta sa fiu vreodata inlocuitorul cuiva din trecut , nu sunt o persoana pe care poti sa o compari cu alta eu sunt eu si nimeni altcineva. Ceea ce m-a deranjat destul de mult este tocmai acel fapt ca desi imi spusesi ca eu sunt las ca nu zic lucrurilor pe nume… cand de fapt tu fugeai de responsabilitate!  Ce am avut de remarcat  cu siguranta am observat foarte bine si stii ca nu m-am abtinut sa nu iti spun ceea ce nu mi-a convenit sau nu imi era pe plac, deasemenea stii foarte bine ca nu imi place sa ma repet si poate desi unele chestii le-am mai trecut cu vederea asta nu inseamana ca nu le-am si simtit sau uitat! Ar fi multe de spus dar consider ca e mai bine sa ramana  intre noi  tot ce am trait impreuna pentru ca face parte din viata noastra si pana la urma este o bucatica din noi.

Probabil vei ramane mirata insa sa stii ca eu unul nu regret nimic din ce a fost si daca e sa raman cu ceva din tot acest timp … voi ramane cu momentele frumoase petrecute impreuna, pentru ca asa sunt si asa simt eu.

Cat despre ceea ce urmeaza  nu as mai avea de spus decat cateva lucruri … a generaliza nu este solutia imi doresc din tot sufletul sa fii fericita insa poate asta pana la urma depinde de fiecare dintre noi sa ne croim un drum dar mai ales sa avem dorinta si vointa necesara sa nu renuntam.

Acele momente frumoase vor ramane tot impul in mintea mea si cand imi voi aminti de tine tocmai de acele momente imi va trece prin minte… acele momente  care amndoi le traiam la intensitate maxima si cand ne simteam unul in bratelelui celuilalt … o caldura protectoare  pe care o simteam in jurul nostru si astfel ne simteam  calmi si mai linistiti, acele momente cand contam doar noi!

Iti multumesc pentru tot… pentru tot ce am invatat intalnindu-te pe tine, asta nu voi putea sa gregret vreodata!

~Invizibilul~

3 thoughts on “Love me, wherever you are

  1. iti multumesc si eu pentru tot. voi pastra vii si dragi mie clipele frumoase traite impreuna. ma gindesc si eu la momentele de intensitate maxima si imi amintesc de vorbele tale cind spuneai sa nu ne grabim, sa lasam lucrurile sa se intimple…eu am vrut sa se intimple totul deodata, pentru mine era prea mare bucuria intilnirii noastre de sa nu o savurez din plin. cu tine am simtit pulsul singelui salbatic
    iarta-ma pentru felul in care ne-am despartit. cred ca fugeam de responsabilitate,dar asta nu ma scuza. nici nu caut scuze, vreau doar sa imi cer iertare pentru ca imi venea f greu sa pun punct la ceva frumos.stateam in tensiune pentru ca stiam prea bine cum e sa ti se dea cu un cutit in inima.
    ai ales o melodie f potrivita; cind voi cadea in „desillusion”s glow”, ma voi gindi la tine, si voi incerca sa ma detasez de trecut, daca nu cumva deja am facut-o. nu ma voi teme ca daca voi crede in cineva voi sfirsi prin a plinge.

  2. din orice relatie e foarte important sa ramanem doar cu esentialul si sa nu mai cautam scuze sau motivatii… viata merge inainte si mai avem atatea intamplari si lucruri de aflat si descoperit!😉

Lasă un răspuns

