Inceput de octombrie…

Uite ca a trecut si septembrie … o noua luna a aparut la orizont una care  nu de mult timp ii spusesem o luna a despartirilor. De ce sa fie septembrie sau octombrie  lunile in care despartirile sunt cele mai frecvente inca nu am gasit o explicatie dar un lucru e clar asta e ce am observat in jurul meu. O fi poate acea stare de toamna confuza si … linistita poate prea linistita cand gandurile ne zboara departe. Acest peisaj galbui … cand parca totul din jur devine sinistru cand  frunzele care cad  lasa in urma  niste imagini  prea simple si atat de goale.

Putine persoane am vazut sa zambeasca in aceasta perioada este un timp al schimbarilor sau al meditatiilor cand parca sufletele noastre bantuiesc si nu isi mai gasesc linistea.

Si cand ma gandesc ce faceam si unde eram acum un an tot  pe la aceasta data imi vine din nou o stare ciudata … cat de repede a mai trecut timpul care pare acum a avea o durata din ce in ce mai mica. Este deasemenea o perioada predispusa la regrete … un altfel de  regrete mai profunde decat acelea cand petrecem craciunul sau pastele alturi de familie si in care regretam acele momente care nu apucam sa le traim la intensitate maxima cu cei dragi noua.

De ce se intampla toate acestea? nu am o explicatie si poate ca nici nu mai conteaza … la atata indiferenta si dezamagire cu care este alimentata societatea noastra nici nu are cum sa fie altfel.

Un lucru insa este destul de clar .. totul depinde de noi si sa invatam ceva din toate acesta stari de meditatie, sa ne  gasim puterile si sa luptam mai departe pentru ceea ce meritam sa luptam pentru noi si pentru ceea ce credem.

Am unele momente cand  cred ca sunt urmarit numai de ghinione si  tind sa dramatizez totul … insa daca stau mai bine sa ma gandesc daca nu erau acele ghinioane probabil nu  as fi avut parte si de unele momente care mi-au fost de un real folos. Probabil nu as mai fi facut lucrurile pe care le-am facut, nu as mai fi cunoscut atatia oameni diferiti cu gandiri diferite din atatea tari, nu as mai fi vazut lucrurile asa cum le vad astazi si asta imi inspira incredere si stiu ca orice lucru rau s-ar intampla are si partile lui bune care mai devreme sau mai tarziu isi vor spune cuvantul.

Stiu ca pentru multi dintre  voi  aceste momente nu sunt prea pozitive insa  mie persoanal chiar si aceasta melodie care pare trista imi inspira  dorinta si taria de a lupta mai departe si de a depasi orice lucru negativ care  mi se va ivi in cale … este ceea ce simt din melodie ceva ce te impinge pe la spate si te motiveaza, ceva ce nu trebuie sa  cautam in fel de fel de factori externi ci mai degraba sa ne aplecam sa simtim asta in interioriorul nostru pentru ca avem potential sa facem totul posibil asta daca chiar credem si dorim indeajuns sa o facem.

~Invizibilul~

One thought on “Inceput de octombrie…

Lasă un răspuns

