Drumuri…

Se intampla uneori sa am unele stari ca in melodia de mai sus … o stare care imi este foarte greu de descris … un fel de amestecatura intre singuratate si neintelegere, ura si razbunare… ceva ce parca ma determina sa pun capat oricarei existente a mele virtuale si sa iau de la capat, sa renunt a mai intra pe internet si a ma axa mai mult pe mine, o stare ce parca ma sufoca si mai ales ma doare cand vad ca trec prin aceasta perioada si nu e nimeni din acest virtual langa mine si poate nici nu e drept sa cer de la cineva acest lucru… unde sunteti voi acei amici virtuali carora poate candva v-am fost alaturi si v-am fost un sprijin?  viata poate fi  foarte  incurcata uneori atat virtual cat si real… traim trecem si uitam, mergem pe drumul nostru si nu mai pastram legaturile pe care la un mom dat ne-au fost de folos , uitam de acele clipe cand parca ceva ne incuraja si ne incalzea, care parca ne impingea pe la spate sa mergem mai departe …

Melodia de mai sus imi aminteste de multe lucruri… de acel film care cred ca a fost printre primele care m-a marcat oarecum si la care ma uitam cu atentie si imi ramnea in minte fiecare gest si stare, film care m-a facu sa simt si unele lucruri pe care nu le poti vedea dar le simti pur si simplu prezenta. Un film atat de trist dar atat de ciudat si interesant care te facea sa te tot uiti din nou si din nou, un film cu multa durere care in cele din urma ducea  in obisnuinta, un film care in multi a indus un instinct criminal si in altii un rol creativ.

Imi vine sa urlu uneori sa plec undeva departe de civilizatie si tot ce inseamna uman si sa urlu cat de tare pot, sa imi pierd mintile si sa ma comport ca un animal lipsit de orice normalitate, sa devin o simpla creatura ce lupta pentru supravietuire si nu cunoaste sentimente, sa devin o fiara cu sange rece a carei priviri induce  frica si teroare …

Trec acu printr-o perioada mai ciudata  in care trebuie sa aleg un drum si la care stiu ca orice decizie imi va influenta viata si culmea este ca nu imi este frica neparat dar mi-ar place sa cred ca este acolo undeva si cineva care se gandeste la mine si imi doreste tot binele… este o stare care o urasc, o satare de care nu as vrea sa mai am parte vreodata … ceva ma doare si e inauntrul meu, ceva care ascultand aceasta muzica imi face ochisorii sa lacrimeze si eu sunt aci… da si din nou  aici!

~Invizibilul~

4 thoughts on “Drumuri…

  1. …Cunosc filmul.Si mai cunosc si inteleg starea prin care treci.Stiu ca si tu esti convins de faptul ca e trecatoare, si, mai stiu ca trebuie sa crezi ca va fi bine dupa.Cat privesc, „virtualii”, exista, doar ca poate timpul…si uneori problemele ne fac sa nu-i mai simtim aproape…Nu ne cunoastem prea bine, dar mi-am facut placutul obicei de a-ti citi mesajele.Deci…uite „un virtual”, care se gandeste la tine, si crede ca-ti va fi bine.Deci…cu curaj, inainte 🙂

  2. Mi-a placut serialul.Cred ca e primul serial de acest gen pe care l-a dat televiziunea romana.
    Cat priveste starea de care spui,,,sa stii ca se poate si mai rau,asa ca n-are rost sa te consumi si trebuie sa mergi mai departe pe drumul ales de tine.
    Numai tu poti lua hotararea ,nimeni nu te poate ajuta.
    Toate cele bune!

  3. cunosc starea ..starea in care te simti neinteles..singur…am si eu momente in care ma simt neinteleasa..singura de parca toata lumea ar fi impotriva mea…cand numai suport sistemul asta in care traim …(lumea asta murdara de egoisme..tradari minciuni)..si in leg cu drumul..sunt in aceiasi stuatie teoretic vb..treb sa-mi aleg o facutate si sincera sa fiu mi-e ffrica sa nu fac alegerea gresita..si orice hotarare ai lua gadeste-te bine…sau poti sa asezi gandurile pe o foaie si a poi prin sortare sa-ti alegi un drum…si chiar de nu ar if drumul cel bun…oricand te poti intoarce inapoi si sa-ti alegi altul…te poop si am incredere in tine ca ai sa faci o alegere buna 😛

  4. @Liza:da a fost trecatoare si mai stiu ca mai am si asemenea zile insa acestea trec … multumesc pentru incurajari si eu iti doresc la fel si tie 😉 mergem mai departe 😀

    @supravietuitor:imi amintesc de acea perioada si ma trece fiorii :D. Si normal ca voi merge mai departe uneori ai nevoie si de o astfel de starecare sa te motiveze si mai mult. 😉

    @l0v3s: multumesc pt poop 😀 eu mai am si un gand: „niciodata nu e prea tarziu sa faci ceva daca iti doresti cu adevarat” 😉 cat despre alegeri asa ne formam si ne cladim caramida cu caramida. 😉

Lasă un răspuns

