Lectie de iubire

Adrian Pintea-Lavinia Pintea Tatomir – povestea de pe acasa: „povestiri adevarate”

Ea„Iubirea mea draga,
Iti multumesc pentru cei sapte ani minunati petrecuti alaturi de tine! Am fost norocoasa ca te-am intalnit la momentul potrivit, ca ne-am iubit statornic, cu fidelitate totala, calm si echilibrat, intr-o lume plina de tentatii la tot pasul, unde nelinistea si incertitudinea in dragoste sunt ridicate la rang de virtute!Iti multumesc frumos ca nu m-ai dezamagit afectiv niciodata!Iti multumesc ca intre noi doi nu au ramas cuvinte nespuse, ca ne-am fost suficienti unul altuia, pentru o viata.Acum inteleg: soarta m-a ales sa-ti fiu mireasa. Am trait alaturi de un geniu prea putin inteles si pretuit, langa unul dintre cei mai frumosi, daruiti, rafinati si mari intelectuali ai Romaniei.

(Lectie de iubire  cu Adrian Pintea- de Lavina Pintea Tatomir)

In aceasta seara m-am uitat din nou la „celebra” emisiune Acces Direct de pe Antena 1 si desi ma asteptam sa vad iarasi acelasi circ initiat de otv cu ani in urma si acu copiat de multi altii doar pentru o amarata de audienta… am avut surpriza astazi sa aflu si de povestea frumoasa e iubire dintre doi oameni care cu siguranta s-au meritat unul pe altul. Nu sunt eu asa de cultivat si nu cunosc multe persoane importante din viata culturala romaneasca sau fel si fel de artisti insa unii romani chiar merita sa fie respectati mai ales pentru ceea ce au fost sau inca mai sunt.

Imediat dupa… citind un anumit blog in care parca mai mult in gluma cineva se juca cu sentimentele proprii am dat niste comentarii mai directe si pline de adevar in care mi-am zis parerea. Ca argument a acelor comentarii facute as putea aduce tocmai aceasta frumoasa legatura de iubire profunda dintre doi oameni pe care putini mai au norocul sa o intalneasca.

Lectie de iubire  cu Adrian Pintea este o carte care o recomand tuturor care aveti tendinta sa  va considerati niste simple obiecte, care cu sau fara voia voastra ati devenit niste simpli roboti  fara suflet si fara sentimente … pentru toti care nu mai cred in vise sau minuni! Iubirea adevarata este ceva ce putini dintre noi au norocul si sansa sa o  intalneasca, dar atunci cand se intampla pur si simplu nu poate fi explicata  indeajuns prin niste simple cuvinte.

~Invizibilul~

7 thoughts on “Lectie de iubire

  1. Pingback: “Gata cu prostiile! Hai sa ne-apucam de treaba!”,Adrian Pintea « Supravietuitor's Blog

  2. da. exista cativa oameni printre noi care stiu sa iubeasca si o fac subtil, fara sa o vada o lume intreaga.
    am admirat pe Pintea, admir oamenii care inteleg cum se iubeste simplu, fara a poza asta pentru altii.
    succes si voua!

Lasă un răspuns

