SuperBlog 2009

Navigand asa pe diverse bloguri uite ca am dat si peste un „senzational” concurs cum ar spune Danut Diaconescu al nostru, concurs organizat de cei de la PCNEWS si cum astazi este intr-o zi de 13 cu noroc m-am gandit ca este potrivit sa se inscrie si acest  blog la aceasta competitie.

Iata si cateva date suplimentare luate de pe site-ul organizatorilor:

Regulile SuperBlog 2009 sunt diferite de cele din SuperBlog 2008 dar mecanismul de participare ramane asemanator. Am reparat greselile din editia precedenta si suntem siguri ca aceasta editie o sa fie un mare pas inainte.

Asa cum banuiti deja nu o sa va dam multe detalii, dar nu putem sa va ascundem:
Perioada de desfasurare: 15 Octombrie – 15 Decembrie.
Premii: Locul I: 1500USD, Locul II: 1000USD, Locul III 500USD.
Premii zilnice de cate 100USD pentru blogarul zilei si 50USD pentru cititorul acestuia.

Prin urmare chiar daca nu aveti blog tot puteti castiga daca comentati pe blogurile participante la SuperBlog 2009!

Sursa: www.pcnews.ro

~Invizibilul~

3 thoughts on “SuperBlog 2009

  1. O sa particip si acum!😦 PAcat ca n-am fost pe faza..cand s-a dat startul..ca asa, mai acumulam si eu puncte.:(

Lasă un răspuns

