Am cu ce! ;)

Din categoria „Am cu ca maaaaa! „ iata ca prezint si eu o mica  jucarie care tot duce si duce si duce….  :))

Si pentru ca tot m-am inscris  la concursul celor de la  PCNews iata ca  incep si cu un prim  articol in care voi incerca sa imi exprim parerea in ce priveste acea „mica jucarie” de care am facut referire mai sus si  anume ASUS UL30.

Ce poți face într-o zi cu un notebook ce are o autonomie de 12 ore?

Noua generație de notebook-uri ASUS oferă o autonomie excepțională, ceea ce îți dă libertatea să îl iei cu tine oriunde, indiferent ce program ai de-a lungul zilei. Ușor și stilat, notebook-ul UL30 se transformă în partenerul tău ideal de călătorii. Care sunt cele mai creative sau neobișnuite modalități în care poți profita de cele 12 ore de autonomie pe care ți-o pune la dispoziție notebook-ul UL30?


Ei bine dragi mosului primul lucru care imi vine in minte este experienta mea din aceasta vara cand am avut de facut o calatorie cu trenul spre litoralul romanesc  care a durat mai mult de 10 ore si in timpul careia m-am ofticat foarte tare deoarece avand atata timp la dispozitie nu am putut sa imi folosesc laptop-ul in toata acea perioada decat cat am fost limitat de acesta. Desi aveam priza in compartiment nu prea am riscat sa incerc sa il incarc de acolo din diverse motive care mai de care de inteles dupa cum cu toti cunoastem conditiile de calatorie in tarisoara noastra mica! :D  Decat fara obiectul munci mai bine cu absinenta vorba cuiva drag mie😉.

Ei bine in orice asfel de calatorie unde nu ai  alt mijloc de  a tine ocupata atentia decat uitandu-te pe geam sau noaptea privind la stele, notebook-ul UL30 mi-ar fi fost cu siguranta de real folos pe toata perioada acelei calatorii si nu numai.

06BFC132DD_37169_b8BD4120D56_37144_b

AA00E2B06B_37155_b176D7D0E82_37171_b

Iata ce plusuri am gasit eu la aceasta „jucarie”:

– cu siguranta autonomia de 12 ore pe care o asigura acest notebook este si cel mai important aspect  pe care il poti dori de la un asemenea produs, faptul ca nu depinzi de anumite locatii  iti permite sa interactionezi si sa te desfasori mult mai rapid si deasemenea ai acea libertate pe care poate in alte situatii nu ai mai avea parte.

– are un design deosebit,  suprafata sa exterioara fiind imbracata in aluminiu polizat.

– pentru impatimitii jocurilor care cunosc foarte bine cat de mult inseamana sa ai o placa video „bazata”: NVIDIA  GeForce  G 210M cu 512MB VRAM, astfel pot conta pe o grafica de o fidelitate exceptionala ce imbunatateste experientele multimedia, indiferent ca ar fi vorba de videoclipuri, filme sau de jocuri.

– un alt avantaj destul de important pe care il consider eu il reprezinta tastatura ca poate fi luminata  din spate cu o matrice de LED-uri, ceea ce face ca lucrul să fie la fel de ușor ca în timpul zilei. Cu aceasta problema m-am confruntat si eu de multe ori si eram nevoit sa mentin o sursa de iluminare deschisa noaptea pentru a putea tasta si astfel aceasta problema dispare din calcule.

– pretul desigur este un lucru destul de important  cu care mai ales in aceste vremuri conteaza cel mai mult in achizitionarea oricarui produs si dupa parerea mea facand un raport pret/calitate este unul foarte avantajos.

Motivarea mea ar fi simpla tinand cont ca acu aproximativ un an am achizitionat si eu un laptop insa de  la alta firma concurenta si  normal ca la un pret destul de coborat dar am ajuns sa regret aceasta alegere deoarece timpul si situatiile mi-au aratat ca atunci cand tinzi sa faci unele compromisuri acestea iti  ofera si unele dezavantaje. Pentru banii pe care i-am dat atunci, fara camera web cu o tastatura care deja a inceput sa se stearga precum si alte mici impedimente care au aparut cum ar fi autonomia de maxim 1-1:30 ore cu siguranta ar fi meritat sa mai astep un timp dar sa iau ceva de calitate.

In incheiere si tot  din categoria „Am cu ca maaaaa! „ iata si cateva lucruri ce as putea face intr-o zi cu acest  notebook ce are o autonomie de 12 ore:

– as pune muzica pe malul baltii atunci cand  obisnuiesc sa ma relaxez intr-o zi la pescuit sau mi-as incarca telefonul la el atunci cand am nevoie;

– as pune filme o noapte intreaga tuturor din vagon atunci cand voi calatori cu trenul asta ca sa nu mai fie acea plictiseala monotona;

– l-as folosi pe post de sistem media  atunci cand  voi merge la gratarele undeva la o padurice sau cu cortul la iarba verde si fel de fel de excursii.

– si desigur sa nu uitam ca l-as folosi la maxim atunci cand pica pentu o zi intreaga curentul asta ca sa moara vecinii de ciuda ca doar „am cu ce!”😉

E61AF16FBB_37183_b

~Invizibilul~

13 thoughts on “Am cu ce! ;)

  1. Eu am de recent un HP Pavillion … e foarte bun ptr jocuri etc etc, faza proasta e ca bateria ma tine doar 2 ore , asta in nfs si gta 4…. driverele trebuie sa le iau de pe siteul de la hp, iar cateodata ma enerveaza ecranul, deoarece apare efectul ala cand stai prea jos sau prea sus …. Citisem recent , ca astia de la Nokia au , sau vor sa lanseze un laptop,tot cu o autonomie de 12 ore… :D…

  2. @Tony: mc, la fel si tie!😉

    @saychese: pai cred ca deja este o inovatie privind acest aspect e si timpul sa para astfel de produse mai adaptate la nevoiele noastre la care poate pana acu ceva ani ni s-ar fi parut niste simple vise. Tehnologia iarasi incepe de evolueze dupa o perioada ce cam a stagnat.

  3. Nu a stagnat deloc, ba chiar dimpotriva, multi experti sustin ca tehnologia si stiinta dezvoltarii a avansat foarte mult, ba chiar prea mult pentru mintea omului, ceea ce ar duce la distrugere la un moment dat.Deci,…. parererea mea este aceea ca vreo 10 ani de stagnare ar fi perfect :))

  4. @cornel36: dacom mai faci si economie de energie electrica in plus😉 sau poti cere sa te plaseze in deplasare chiar si in jungla si tto poti lucra fara grija😉

    @alexxutzu: of of plictiseala asta … ne mai plictisim uneori dar si cand avem nevoie de ele!😀

Lasă un răspuns

