Vreau sa fiu iar mic!

Vreau sa fiu iar mic! 😉

Nu stiu cati dintre  voi va mai amintiti de acele desene animate care ne capta atentia acu ceva ani si la care stateam bolditi si nerabdatori in fata televizorului… ce timpuri si cate amintiri imi revin in minte ale acelor timpuri.

Cum pana la urma am fost formati cu tvr 1 si tvr … generatia anilor 80.. toti copiii ne jucam in fata blocului, zeci de jocuri si apoi venea unu si striga in parcare DESENEEE! si nu mai gaseai pe unu’ in parcare

Sandy Bell, Candy Candy, Lidia, si cate altele mai erau atunci.

Ei dar de   Sailor Moon cine isi mai aminteste? 😉

~Invizibilul~

**************************************************************************************************************

=Va urma=

Daca vreti sa cititi toate amintirile din copilarie, dati click aci.

Last edited by Invizibilul on octombrie 16, 2009 at 12:09 pm

============================

============================

4 thoughts on “Vreau sa fiu iar mic!

  1. Da si eu as vrea sa fiu iar mica… sar macar sa bage din tot toate acele desene animate mai ales Sailor Moon ca era dublat in lb romana , acum nu gasesti decat japoneza…

  2. Nu stiu de ce ,dar de mic am urat desenele astea gen chinezesti .Eu am crescut cu Viata cu Louie, Copii de la 402, Cainii detectivi,Pisoiul Eack, in general Fox Kids…:))

Lasă un răspuns

