5 lucruri de care blogul meu are nevoie

Ei bine dragilor cand ma gandesc ca acu mai bine de un an am infiintat acest locusor nici nu imi vine sa cred cat de repede a trecut timpul. Totul a inceput pur si simplu din intamplare si mai apoi a inceput sa imi placa sa imi astern pe aci gandurile, trairile si tot ce imi mai trecea prin cap uneori… asta cand imi mai trecea cate ceva!😀

Cu siguranta ar fi mai multe lucruri de care ar avea nevoie acest blog pentru a spune raspicat ca imi indeplineste viziunea asa cum o vad eu insa este tot timpul loc de ceva nou de modificat sau adaugat. Ma gandeam la un moment dat  daca totul va evolua intr-o tendinta  care sa ma forteze oarecum sa imi iau si un domeniu propriu unde clar  as putea pune in practica mult mai bine o imagine  asa cum mi-as dori si nu as mai fi ingradit de unele restrictii pe care momentan platforma wordpress ti le impune.

Nu de multe ori am incercat sa  pun unele widget-uri pe care  le-as fi dorit pe blog insa nu au functionat din pacate din cauza restrictiilor si care mi-ar fi placut sa le folosesc la maxim. Piata mondiala a blogurilor este mare, peste 27.000.000 bloguri si desi in romania se ajunge la un numar aproximativ de 28.000 cu siguranta aceasta cifra va mai creste in urmatorii ani. Imi amintesc cu drag acu 3 sau poate 4 ani cand am citit prima data blogurile destul de interesante precum: „De ce uram barbatii”  „Jurnalul unei amante”   si cred ca de acolo am prins acel gust de a scrie cateodata si pe aci, acest jurnal fiind un  loc pe care probabil il voi rasfoi dupa ani si ani si imi voi aminti de unele lucruri sau trairi care au facut parte din viata mea la un moment dat.

Nu am facut acest blog sa fiu celebru sau sa aduc cati mai multi vizitatori pe aci, nu urmaresc sa castig ceva material de pe urma acestuia desi consider ca nu e nimica rau cu acele persoane care fac acest lucru mai ales cand faci ceva cu placere daca  mai iese si ceva de pe urma acestui lucru cu atat mai bine. Desigur ca mai particip si la unele concursuri precum cel organizat de cei de la PCNews si pentru care am scris  atazi pe aceasta tema, insa fac acest lucru deoarece o consider ca o provocare si un mod util de a invata  lucruri noi si a evolua in aceasta lume virtuala precum si pentru a schimba pareri si opinii cu diversi oameni de caractere diferite.

Daca ma voi gandi probabil la un moment dat sa imi iau propriul domeniu as apela cu siguranta la cei de la hostway care au o carte de vizita destul de impresionanta aceasta fiind una dintre cele mai mari firme de hosting din lume avand site-uri precum: Wikipedia, Ebay Stores, CNN, Disney, Fox News si  in Romania: Trilulilu, GSP, Cancan, National Geografic, BRD, etc.  iar acest lucru nu este de neglijat.  Desi nu cunosc prea multe ce tine de acest  domeniu cu siguranta as cauta o echipa profesionista care sa ma asiste in tot ce inseamna hosting-ul unui saite, calitatea acestui serviciu fiind un criterui cu o mare importanta pentru mine.

Si pentru ca in ultimul timp nu prea am mai modificat multe in imaginea blogului nu pot  acu decat sa vin cu unele lucruri la care consider ca ar mai trebui lucrat mai ales atunci cand am mai mult timp la dispozitie. In urmatoarea perioada voi incerca sa mai restructurez din unele pagini si din aspectul blogului. De regula imi place sa fiu organizat  si sa am unele lucrui destu de clare si usor de gasit pentru ca in ziua de astazi viteza si usurinta cu care gasesti o informatie are o importanta din ce in ce mai mare.

~Invizibilul~

One thought on “5 lucruri de care blogul meu are nevoie

  1. Invizibilule,

    e importart să scrii.😀
    Blogul tău este unul atrăgător pentru conţinutul articolelor; designul vine mai apoi.
    Succes şi la cât mai mulţi ani de blogăreală fără să te plictiseşti.

Lasă un răspuns

