Japonezii imi sunt simpatici

De cand ma stiu am avut o simpatie pentru japonezi, imi place cultura lor, organizarea dar mai ales faptul ca au acel ceva a lor care ii face sa fie parca din alta galaxie si nu pot fi comparati cu alte natii.

Si pentru ca una din probele de la concursul organizat de cei de la pcnews are oarecum legatura cu micii japonezi voi incerca sa dau un raspuns la tema de astazi si anume:  „Cum explicati faptul ca Toyota este lider mondial al pietei auto?”

E si normal ca Toyota sa detina suprematia pentru ca tot timpul japonezii au invatat ca un lucru foarte important in realizare oricarui produs este calitatea dar mai ales satisfacerea clientului si desigur  cel mai important dupa mine modul in care se face promovarea. Orice produs oricat de modern si bun ar fi el daca nu are o promovare pe masura care sa iti ramana in minte sau sa defineasca acel produs  are slabe sanse de reusita sa se impuna pe o piata si asa destul de concurentiala unde doar cei care se adapteaza si sunt intr-o continua miscare vor rezista mai ales  in acest context economic de criza din ultimul an.

Din punctul meu de vedere ce imi vine in minte cand aud de Toyota imi aduce zambete pentru ca imi aduc aminte de unele moduri  destul de reusite de promovare a lor precum si  de dragutii mei japonezi. Ei au inteles ce altii inca se mai chinuie sa priceapa  ca orice client incerca sa isi faca o imagine  in care sa se regaseasca atunci cand doreste sa isi achizitioneze o masina, o serie de factori care pot fi cam aceeasi insa  acea diferenta o va face mai  tot timpul tocmai o promovare cat mai buna.

Nici nu au cum cei de la Toyota sa nu fie lideri pe piata mondiala cand s-au impus mai pe toate pietele de desfacere ale lumii incepand cu America si pana in Australia ei au stiut cum sa isi  vanda „marfa” dar mai ales au raspuns cerintelor clientilor si cu asta am spus totul.

Si pentru ca  japonezii in general prefera sa nu vorbeasca sau sa se laude prea mult ci pur si simplu sa faca si sa fie scurti in descrieri si la obiect voi prezenta mai jos explicatia mea pentru succesul pe care cu siguranta il merita pe deplin si anume de a detine suprematia pe piata mondiala:

– si pentru ca in geneal  o femeie are unele gusturi mai aparte si nu se uita la orice masina de pe strada:

– ce faci atunci cand nu iti mai gasesti cheile de la toyota ta scumpica si  draga?

– ca orice tata de fiica trebuie sa fii strict si riguros in ceea ce priveste iubitul fiicei tale sa nu fie un oricine 😉

– si pntru ca unii dintre noi tinem la toyota noastra mai mult decat   la ochii din cap:

– pentru ca in orice familie o toyota creeaza o atmosfera mult mai stransa si palpitanta ceea ce risipeste monotonia zi de zi 😉

– si pentru ca toyota este o masina de care sa fii mandru chiar si in unele conditii mai extreme:

– ba chiar si mai extreme 😀 :

– pentru ca cu o toyota poti face absolut „orice” si nu te lasa la greu 😉 :

– pentru ca nimic nu se compara cu placerea de a conduce, de a calatori si  de a fi pe drum alaturi de un prieten sau prietena…  normal tot cu o toyota 😉

~Invizibilul~

9 thoughts on “Japonezii imi sunt simpatici

  1. @dorin: nu e mare barnza … mc oricum si multa bafta si tie, as prefera insa mai multe critici decat numai urari banale de succesuri 😉
    @FELICIA: valeu vrei sa zici ca japonezii nu sunt buni? 😀

  2. tu ai luat mai in serios toata treaba asta cu reclama… eu sunt mai expeditiva pe articole ce nu ma provoaca spiritual

  3. @fantasya: pai tocmai asta am vrut sa precizez ca imi place mult modul in care ei se promoveaza si cum sunt un devorator de publicitate nu are cum sa trec peste acest aspet. La asa reclame amuzante tot sa te uiti! 😀

Lasă un răspuns

