Despre Real

Vara aceasta cand am fost pe litoral mi-am gasit timp sa vizitez si real,- Hypermarket
cel din Constanta unde am facut cateva cumparaturi dintre care produse de consum care s-au dovedit a fi foarte delicioase mai ales dupa drumetiile facute sau dupa fiecare zi de plaja.😀
Tot de acolo am luat si o saltea pe care am apucat sa o folosesc la maxim😉 si cu siguranta imi va mai fi in continuare de folosinta fie ca o voi folosi pe post de saltea cand ma bag in apa, sau pe post de pat atunci cand voi merge la iarba verde cu cortul.

Dintre marcile proprii real avem urmatoarele:
TIP – calitate superioara la cel mai bun pret;
real,-QUALITY – Brand de calitate superioara la un pret mai bun;
real, -BIO- calitate organica certificata la preturi atractive;
real, -SELECTION– Calitate desavarsita.

Si pentru ca imi este destul de greu sa exprim cam cum vad eu tot ce tine de real  cred ca filmuletul de mai jos spune concret  aceeasi concluzie la care am ajuns si eu  ca un simplu client😉.

Articol scris pentru SuperBlog2009 organizat de cei de la pcnews.

~Invizibilul~

One thought on “Despre Real

Lasă un răspuns

