De la Mario… unde am ajuns!

Imi amintesc si acum cu placere acea perioada cand au aparut primele jocuri cu dischete, terminator parca se numea si primul meu joc de acest fel pe care l-am achizitionat din bazar… pff ce vremuri! Stiu ca jucam Mario, un joculet cu tancuri care imi mai placea, rambo, testoasele nija dar si un joculet de formula 1. Ce  bucurie aveam cand luam o discheta noua si abia asteptam sa o aduc acasa si sa joc acel joc si desi nu erau asa de bine realizate sau prea complicate le adoram si inca le mai ador desi nu  le-am mai jucat de multa vreme. Incerc sa imi mai amintesc cateva nume de jocuri dar nu  reusesc .. stiu ca erau asa de multe  incat aveam o ladita plina cu dichete, ba chiar de foarte multe ori le mai si inchiriam de la primele magazine ce ofereau aceasta posibilitate in acea perioada.

Inca de atunci am prins o pasiune pentru jocurile sportive si cursele de masini dar si cele de strategie. Apoi cu timpul lucrurile au evoluat si dupa ce am avut primul meu calculator care avea cam 16 ram si un HHD de 1,2 GB din ce imi mai amintesc am prins gustul  unor jocuri cum ar fi Fifa 98, aoe precum si multe altele.

De la aceste mici si simple jocuri am ajuns acuma sa avem parte de ceva ce doar in unele filme sf mai vedeam cu ani in urma, am ajusn sa avem jocuri care par asa de reale incat cu greu poti sa faci diferenta.

46122A_AMD_Brandmark_Tagline_E_RGB

47576-A_ATI_Eyefinity_Logo_L_E_RGB

Cei de la AMD  vin cu noutati:

  • ATI Radeon™ HD 5870
  • ATI Radeon™ HD 5850

Tema celor de la pcnews pentru SuperBlog consta in a scrie pe blog ce jocuri mi-ar placea sa incerc pe prima placa video din lume compatibila full DirectX 11. Pai cu siguranta as incerca cele mai noi jocuri aparute pentru a profita din plin de aceasta noutate aparuta, indiferent ca ar fi un joc de strategie sau unul sportiv cu totii stim cat de importanta este sa ai in sistem o placa care sa isi faca treaba bine. Imi amintesc si acum de cate ori ma ofticam cand jucam un joc si se vedea in reluare sau sacadat si pentru ca nu aveam o placa video care sa se potriveasca trebuia sa caut doar jocuri mai vechi si mai slabute in detalii. Fie ca e vorba de jocuri sau editare video o placa video performata trebuie sa fie inclusa din start in orice sistem al pc-ului nostru personal.

Imagine6

Chiar ma intreb uneori oare ce mai urmeaza? 😀 Un lucru e clar insa … „the game has changed”! 😉

~Invizibilul~

9 thoughts on “De la Mario… unde am ajuns!

  1. Tu ai plecat de la Mario… uite eu pot sa-ti spun ca am plecat de la 10 minute de bucurie programate inainte de telejurnalul de seara….si uite unde am ajuns…doar la cateva minute de liberate!
    :))

  2. @florytutu: nu mai zi ca iarasi devin nostalgic 😀

    @FELICIA: dacum, eu unul cred ca am ajuns din intamplare … abia azi am reusit sa fiu la zi 😉

    @Iulia: pai sa joci … timpul nu e o scuza 😀 cu siguranta am putea renunta la unele lucruri care daca stam sa ne gandim mai bine ne sunt cam inutile si cu siguranta am gasi timp si de relaxare din cand in cand. Mai stii poate facem si o intrecere online de super Mario! 😉

  3. Timp o sa imi mai fac doar pt Diablo, tu stii cate amintiri frumoase am legat de acel joc… nu stiu daca il cunosti, creaza dependenta. 😛
    Totusi sa imi spui unde putem juca impreuna un Mario online!

  4. Pingback: Jurnalul de Drum al unor Anonimi

  5. Pingback: pasiunea mea pentru gaming « Jurnalul de Drum al unor Anonimi

Lasă un răspuns

