Fata de langa o toyota… la pagina I

Ce mi-ar placea sa descoper pe site-ul http://www.toyota.ro/ al celor de la Toyota?😀

Ei bine dragilor ce ar putea dori un mascul feroce sa vada langa  o masina, mai ales daca acea masina e a lui😛 , ce altceva decat:

Bun insa uneori uitam si de acest aspect si ca orice  mascul care se respecta cine nu si-ar dori pe langa o astfel de „fetita” si o masina super tunata care sa rapeasca privirea si invidia tuturor?

Bun dar oricat am incerca… de ce  asemanam noi barbatii o femeie cu o masina? :)  Asta probabil  pentru ca se poarta bine ambele impreuna!😀

Ei echipa toyota ia gata nu va mai bolditi la fundulete … va ajunge!!! :))) Asta vrem noi barbatii din romania sa vedem pe pagina voastra:

  • gagici misto langa masini, daca se poate incluse si la pachet😉
  • masinute  toyota tunate… nu de alta dar poate ne dati idei :)))
  • si de ce nu … soferite cat mai multe, daca se poate ca cele de mai sus!😀

Da voi cei de la radiolynx care jurizati aceasta etapa din concurs ce va hiliziti? Ia aruncati aci cu o nota bunicica!😉 Ca de nu vai de urechiusile voastre!😀

~Invizibilul~

7 thoughts on “Fata de langa o toyota… la pagina I

  1. Haha, stii la ce-am ras eu? La cum ai reusit sa-i strangi cu menghina pe astia de la radiolynx. Promiti sa imi spui si mie la ureche ce nota iti dau? Asta ca sa stiu si eu data viitoare daca merge cu intimidarea…;))

  2. @Iulia Diana Mihai: pai nu te hilizi si tu ca acusi ei si tu urecheala :))) Poate ne intalnim la un suc😉 sa iti spun ce informatii doresti sau pur si simplu sa ne etalam punctele daca tot cam suntem colectionari in ultimile saptamani!😉

    @hime: voi incerca sa ma revansez pe viitor… daca ai anumite preferinte nu ezita sa mi le comunici😛

Lasă un răspuns

