Scrisoare pentru Mosu

Ei bine dragilor cum tot se aproprie cu pasi repezi sfarsitul anului uite ca m-am gandit si eu sa scriu  ca orice copilas cuminte o scrisoare mosului… oricare ar fi el: Craciun sau Nicolae, daca nu ambilor. 😀

Draga Mosule, dupa cum stii am fost cuminte mai tot anul, sau na macar am incercat 😛 te rog frumos sa nu uiti de mine iarasi si sa mai vii la un vin fiert  iar mai apoi sa ne imbatam ca porcii si sa petrecem ca dupa un bairam sau nu stiu ce zi de nastere. Anul acesta a fost  un an mai aparte cu urcusuri si coborasuri asa ca te rog sa ma rasplatesti cu un cadou frumos… daca se poate cu o gagica mumoasa si dragostoasa foc, 60 90 60 , cu un fundulet bombat si balconase tari si delicioase, cu nasul natural fara operatii sau editari ulterioare,  daca se poate sa fie o vocalista, cantareata sau ceva de genu o vedeta locala…  la par nu ma bag  la cat de disperat sunt accept orice 😀

Si daca tot vii te rog sa treci si pe la cei de la Quelle in a lor magazin de imbracaminte online ca sa nu o aduci asa goala si sa o impachetezi frumos cu:

  • niste slipi simone la 29,90 RON – ca bonus de prima instalare 😀  ;

  • 5 panties la 59,90 RON – ca sa ma uit  tot timpul cand umbla prin casa la formele ei 😀 ;

  • o camasa de noapte, la 59,90 RON – pentru noptile fierbinti…  mmmrrrr   😉 ;

Dupa cum vezi mosule nici nu sunt pretentios prea tare insa si  acestea de mai sus sunt un inceput… restul trebuie sa ma surprinda si sa il faca ea!  😉

Multumesc mosule, te pupa:

~Invizibilul~

9 thoughts on “Scrisoare pentru Mosu

  1. @Anemonaa: nu m-am inspirat din ideile celorlalti pur si simplu am scis ce mi-a nascocit capul … nu imi sta in fire sa copiez pe nimeni! 😉 Nu am citit nici un articol pe aceasta tema intocmai pentru a nu fi influnetat de ceva anume, asa ca nu am ce copia … daca sunt asemanari e pura intamplare … sau mai stii poate ne potrivim! 😀

  2. Frumoasa scrisoare i`ai compus mosului. Sper sa ai parte de ea :p
    Ps: Chiar nu seamana deloc cele 2 posturi. Eventual ideea de a face reclama, dar nu si continutul in sine.
    O zi buna.

  3. @sabaualina: este mai mult in gluma si oricum nu as putea sa ii cer mosului asa ceva pentru ca tot nu ma viziteaza 😉

    @Iulia: fiecare are in el acolo undeva un „mos” 😉

    @Anca: stiu la ce te referisi … asa cum am spus in ultimile randuri mai serioase ale acestui articol „restul trebuie sa ma surprinda si sa il faca ea!” – daca majoritatea barbatilor abia asteapta sa dezbrace o femeie eu unul prefer sa o imbracc … in propriul meu fel! 😉

  4. Mie mi-ar placea ca Mosu sa ne ajute sa platim facturile la gaz si electricitate…exista pericolul sa inghetam si sa stam pe intuneric in aceasta iarna grea. 😦
    Sper ca Mosu iti aduce ce l-ai rugat.

Lasă un răspuns

