pasiunea mea pentru gaming

Asa cum am povestit acu ceva zile pasiunea mea pentru jocuri a inceput inca de cand eram micut, cand imi placea sa ma uit la fel si fel de emisiuni ce prezentau cele mai noi jocuri aparute si desi nu aveam calculator imi placea sa imi imaginez cum este sa joci acel joc … era mai mult o dorinta intensa de a simti acea bucurie de a juca si a ramane captat de acel joc.
Imi aduc aminte si de acele momente cand ma duceam la un var mai mare de al meu care juca fel si fel de jocuri pe o consola si unde abia asteptam sa ajung … eram cu totul fascinat de posibilitatea de a juca si asta probabil pentru ca aveam controlul unui personaj sau al unui obiect si puteam sa ii imprim propriul lui destin  asa cum consideram eu mai bine. Imi aduc aminte insa si de momente mult mai vechi cand erau acele jocuri pe care trebuia sa le inregistrezi pe casete din acele vechi de casetofon  si unde trebuia sa astepti sa se incarce jocul … nu mai zic de acele jocuri unde le programasi singurel cu cartea de instructiuni langa mine si unde scriam caracter cu caracter.
Dar acele timpuri au cam trecut si uite ca am ajuns in ziua de astazi cand tehnologia continua sa evolueze si sa faca mai orice vis din trecut aproape realitate.
Cei pasionati de gaming pentru a putea juca tot ce ii pofteste inimioara trebuie sa aibe desigur un sistem de gaming traditional cu un PC puternic, cu un sistem de racire formidabil, la care se adauga un birou, un monitor, un scaun confortabil si un sistem de boxe pe masura.

Ei bine acesta este un sistem de gaming traditional pentru ca cei de la ASUS au venit cu al lor ASUS G60J si M60J care aduc o mare schimbare pentru toti cei pasionati de jocuri. ASUS G60J are in componenta sa un ultra puternic procesor Intel Core i7 de ultima generatie secondat de 4GB de memorie RAM si o placa video nVidia GeForce 260M cu înca 1 GB de memorie dedicata, ceva ce nu prea mai gasesti la alte notebook-uri. Cu toti stim ca atunci cand ne gandema la un joc „super tare” nici nu ne imaginam sa il jucam pe notebook deoarece stiam ca nu il putem juca la capacitate maxima datorita limitarilor pe care le poate suporta nu mai zic de acele blocaje si imagini sacadate pe care orice laptop normal le avea si care ne mai si enerva destul de tare. Defapt era deja o regula faptul ca notebook-urile nu erau pc-uri de jucat jocuri pe ele ci mai mult pentru cei care le foloseau in alte scopuri.

Cu o asemenea masina de gaming în brate, ce locuri neobitnuite ai alege pentru urmatoarea sesiune de gaming?

Ei bine cu siguranta cel mai mare avantaj este cu siguranta faptul ca as putea avea acces la jocul meu favorit oriunde as lua notebook-ul cu mine, indiferent ca plec la mare sau la munte as putea juca cu placere si fara sa fiu restrictionat de un scaund de birou. Cu siguranta l-as lua atunci cand am un drum mai lung cu autocarul sau cu trenul pentru a face  timpul sa treaca mult mai usor si sa am o ocupatie care sa imi fie pe plac. Iar daca voi avea norocul sa intalnesc pe cineva cu acelasi notebook ca si mine cu siguranta am concura in cel mai  recent si tare joc aparut de curand pentru a ne intrece si a vedea care este mai bun. 😉

Deasemenea pentru domnitele obligate de prietenii lor sa mearga cu baietii la un meci de fotbal poate  fi un avantaj imens deoare acestea poat  juca un joc mult mai interesant decat sa priveasca cum alearga unii dupa o minge. 😀 Nu mai zic ca atunci cand simti ca ai nevoie de aer curat  poti avea jocul favorit chiar si in parc pe o bancura sau la o terasa.

Ce poate fi mai frumos decat  atunci cand ai chef sa joci ceva…  pur si simplu sa ei notebook-ul in mana si sa te relaxezi asa cum numai un gamer impatimit stie sa o faca. 😉

~Invizibilul~

3 thoughts on “pasiunea mea pentru gaming

  1. bafta la concurs, eu l’am abandonat, nu stiu de ce, dar nu prea am incredere in el. Insa tie iti urez toata bafta din lume. Sper ca chinuiala ta sa nu fie in zadar.

  2. Buna ideea cu meciul si laptopul, dar crezi ca s-ar mai uita barbatii la meci daca as scoate un astfel de laptop si m-as juca? Mi-e ca nu as mai scapa de ei … :)))

Lasă un răspuns

