hai cu stilul

Draga mea Echipa Quelle, vreau sa va spun ca sunt bine, sanatos si cu un chef nebun de a scrie acest articol pentru concursul celor de la pcnews si la care m-am inscris acu o luna. Neuronii aia 3 ai mei chiar se chinuie sa emane idei sau atitudini pozitive si sa vina cu o studiere pura si obiectiva in ceea ce priveste magazinul cu haine online quelle.

Am inteles ca trebuei sa analizez ce  place la acest site insa pentru corectitudine si evolutia speciilor voi incepe cu ceea ce nu imi place, asta poate pentru a contribui  cu unele opinii benefice si desigur acea critica constructiva care cu totii stim ca ne ajuta sa invatam din greseli si sa venim mai tot timpul cu noi inovatii.

– nu aveti craciunite ca tot se aproprie sezonul 😀

-nu aveti un blog, forum sau ceva de genu unde lumea poate sa lase cateva cuvinte de mulumire sau critici;

– pare cam simplu … si uneori mai banal, ar trebuie ca vizitatorii sa aibe acces la mai multe imagini ce sa atraga sau un fel de slide cu diverse produse care sunt la oferta sau  cele mai comandate.

– acel banner din dreapta nu prea ii inteleg rostul, oricum nu ar avea ce cauta acolo e pozitionat cam nepotrivit plus ca ramane destul spatiu nefolosit sub el.

Asa si pentru ca am terminat cu criticile constructive un lucru bun pe care l-am observat este diversitatea produselor oferite pentru potentialii clienti deasemenea acele reduceri de sezon  precum si ofertele promotionale cu reduceri de pana la 70% numai bune pe vreme de criza.

~Invizibilul~

7 thoughts on “hai cu stilul

  1. Lasa domle Craciunitele. Axeaza-te pe link-uri, multe link-uri, daca vrei nota mare, sau, roaga-l pe Andrei sa ti-l dea pe Gigel o tura, sau, pe Marioara, dupa caz :))
    Astia nu vor critici constructive, doar ai vazut ce scriau… ” ce VA PLACE la site”

  2. @Iulia: fac si eu ce pot 😀

    @Iulia Diana Mihai: cum sa las eu craciunitele? nu ar mai fi sarbatorile la fel fara ele 😉
    Cat despre „ce imi place” la site pai imi place tocmai ca nu este perfect! 😀 Daca ar fi nu am nai avea ce corecta noi sau a ne spune parerea, nu? 😀

    @a3urghe: mc mc 😉

  3. Pingback: Tara Fashion « Jurnalul de Drum al unor Anonimi

Lasă un răspuns

