Face bine cine lucrează si gândeste la rece

Proba de astazi a concursului SuperBlog 2009 are ca tema: Lucrează si gândeste la rece – ei bine acest lucru imi aminteste  de unele actiuni si comportamente pe care noi oamenii le avem uneori mai ales atunci cand ne incalzim 😀 si tindem sa judecam sau sa dramatizam totul la cald luati parca de un val care ne impinge pe la spate sa reactionam mai violent sau nu in anumite situatii limita. Impuslurile si unele socuri preseaza parca unii oameni sa reactioneze si sa se descarce oareum violent asta si poate pentru ca putini in astfel de situatii reusesc sa ramana calmi si echilibrati.

Acu ceva anisori aveam si eu un pc care degaja o caldura incat simteam cum se incalzeste in camera de la el, fie ca era de la monitor sau de la unitate acesta era ca o centrala termica  😀 nu mai zic de  zgomotul deranjant pe care acesta il producea.

Astazi cum am evoluat si eu am cam aceeasi problema cu laptopul meu personal care desi nu face chiar asa mare galagie ma sperie uneori cand incepe sa ventileze si sa elimine un aer firbinte din el. Daca il tin aprins un  timp mai indlungat incepe sa se incalzeasca si uneori  imi da emotii si ma pune sa mai fac unele pauze scurte pentru a se mai racori nitel, nu de alta dar cum as mai scrie eu aci daca nu as mai avea cu ce? 😀

Seria de notebook-uri K a lui ASUS dovedește că se poate. Cu un design termal special numit IceCool, ce ține căldura departe  tastatură si nu numai, notebook-ul K50 rămâne rece chiar și după ore lungi de utilizare intensiva –  o caracteristica unică între laptopurile moderne.

Un  astfel de notebook m-ar ajuta sa imi rezolv problemele presante gandind la rece fara sa mai fiu  distras cu gandul ca trebuie sa ii fiu babysiter sau sa am emotii ca oricand se poate intampla ceva de la temperatura si sa pice.

ASUS K50 pe langa multe altele are si un pret accesibil si cand ma gandesc ca eu aproximativ acu un am  am dat mult mai mult  pe al meu … dar na ce sa ii faci! Asa ca sunt nevoit sa fac pauze multe si dese   si sa stau in stres ca sa nu ma trezesc cu surprize neplacute 😛 daca as fi avut k 50-ul cu sigurant nu as mai fi avut asemenea probleme.

~Invizibilul~

One thought on “Face bine cine lucrează si gândeste la rece

Lasă un răspuns

