Ultima croaziera

In acorduri de pian vasul ajunge si acosteaza langa o insula micuta, cu vegetatie verde si plaje nisipoase… cobor scarile si imi ridic privirea cautand un loc mai aparte in care sa petrec si sa meditez cateva clipe. Langa un  palmier mai aplecat imi gasesc refugiu de razele soarelui si imi instalez acolo un mic cuibusor… ridic privirea  spre apus si privesc soarele cum tot coboara  incetul cu incetul, rspir aerul si vantul rece ce bate din larg si ma gandesc la multe lucruri insa faptul ca sunt acolo in acel moment ma face sa imi curga ideile si ma indemna sa le exteriorizez, deschid rucsacul si scot micutul ASUS EeePC 1101HA SeaShell si cu degetele pregatite astept un semn. Acel unic moment cand ideile rabufnesc si curg ca si notele unui pianist care simte melodia si parca traieste intens acea clipa … atatea am scris cu aceste taste insa acum este ceva mult mai suprem, mult mai important ce nu va mai fi egalat vreodata.

Tastez ultimul punct… inchid laptopul si privesc spre larg, stiam ca va veni acest ultim moment acesta ultma adiere a vantului si strangand laptopul in brate sperand ca cineva sau ceva va  gasi aceste trairi ale mele ma pregatesc sa infrunt primul val… un asemenea val nu am mai vazut si nici nu voi mai avea ocazia sa il mai intalnesc… un val ce a acoperit ca o perdea apusul si pe masura ce se aproprie se faca din ce in ce mai intuneric … nici un zgomot  nu se mai aude parca totul este amortit si asteapta, asteapta ceea ce astept si eu … un sfarsit la ultima mea croaziera numita viata.

Ganduri descoperite pe un disc vechi datand probabil din epoca concursului SuperBlog 2009 al celor de la pcnews undeva la sfarsitului vechii lumi.

~Invizibilul~

2 thoughts on “Ultima croaziera

  1. Ceau 😉
    Pentru ca vrem o iarna plina de zambete, ne-am gandit sa lansam campania „Un zambet pentru tine” la nivel national. Planul e sa impartim zambete prin oras si vrem sa fim cat mai multi, pentru cat mai multe clipe de bucurie!

    Mai multe detalii despre campanie gasesti aici: http://zambesc.lumebuna.ro/2009/11/campania-nationala-un-zambet-pentru-tine/. Tot aici sunt si niste bannere pe care le-ai putea adauga pe blog-ul tau pentru a le spune si prietenilor tai despre aceasta initiativa. Te asteptam pe 5 decembrie, la ora 14, sa imparti voie buna alaturi de noi.

Lasă un răspuns

