Maretul Google si Oferta Optimo

Concursul SuperBlog imi da treaba, cum o proba obligatorie are termenul limita in aceasta noapte hai sa ne apucam cu totii impreuna sa aflam pe maretul google in ce consta aceasta Oferta Optimo de care parca am auzit si in cateva reclame recente la tv.
Deschidem frumos google.com si scriem „Oferta Optimo” si putem observa urmatoarele rezultate:

  1. Toyota – Bine ati venit pe site-ul Toyota Romania – Programul … – de pe http://www.toyota.ro
  2. Toyota – oferte maşini noi septembrie 2009 – de pe http://www.promotor.ro
  3. Super maşini la super preţuri prin programul Toyota Optimo! | Next de pe blog.next-automobile.ro
  4. Viza pentru vise™ by Adrian: Toyota Optimo – de pe vizapentruvise.blogspot.com

Si cam atat

In concluzie oricand  doriti sa aflati ceva despre orice produs si nu numai puteti sa va bazati pe maretul google, eu unul sunt de multe ori intrebat: de unde stiu atatea? ei bine nu stiu si de asta exista google ca sa gasesti orice si sa nu mai  pierzi timpul incercand sa explici unuia sau altuia cum s-a inventat roata sau mai stiu eu ce (aviz amatorilor).

In incheiere mentionez cuvintele Optimo si Toyota si site-ul http://www.toyota.ro care a iesit in primele 2 din cele 4 solutii gasite de google si desigur propun ca solutia 4 respectiv de pe blogul lui Adrian sa castige aceasta proba pentru ca merita cu siguranta.

Multumesc anticipat! 😉

~Invizibilul~

2 thoughts on “Maretul Google si Oferta Optimo

  1. surprinzator sa imi gasesc link la articol in articolul tau, dar oricum nu imi mai pun sperante in blogger-ul zilei la nicio proba, desi apreciez propunerea ta :-))

    bafta in continuare, desi vad ca ai cam rarit-o cu articolele pt concurs.

  2. da am rarit… incerc sa scriu doar atunci cand am chef si cand e o proba obligatorie … nu sunt genul care sa se prefaca ca ii place una sau alta .. eu ce am de spus spun direct! 😉

Lasă un răspuns

