Spiritul sarbatorilor

An de an in ajunul sarbatorilor am o stare asa mai calma si mai calduroasa parca … acum fac bradul si ascult magic fm, imi amintesc de anii ce au trecut, ma gandesc la viitor la iubire si la mine … atata iubire simt in mine atata caldura 🙂 ma pregatesc sa intampin sarbatorile nu stiu daca mai aparte ca anul trecut si desi poate ma simt cam singur in aceasta perioada a anului totusi imi place … pentru ca spiritul sarbatorilor indiferent de situatie trebuie sa fie in noi! 🙂

@11:00 am

~Invizibilul~

6 thoughts on “Spiritul sarbatorilor

  1. Trece asa de greu ultimile zile si acele zile de sarbatoate terc repede. Cel mai mult ma emotioneaza aranjarea bradului sper ca acest Craciun sa pot sa il fac cu iubitul meu, sa punem amn2 varful 😛

  2. hmm…..in spirit de sarbatori iti urez un Craciun fericit si mai ales UN an nou cu mult mai multe bucurii ! te pooop:*:*:*:*

  3. Un Craciun deosebit si calduros iti urez. Oriunde vei fi sper sa ai prieteni dragi alaturi, sa te bucuri de fiecare clipa si sa impartasesti tuturor frumusetea acestor sarbatori.
    Multi multi pupici si imbratisari ca sa nu te simti never ever alone

  4. cat de frumoase sunt sarbatorile de iarna desi nu mai reusesc sa ma bucur de ele cum ma bucuram cand ewram copil…eu am petrecur sarbatorile inconjurata de cei dragi si a fost f frumos…pacat ca au trecut asa repede:(

Lasă un răspuns

