Back…

In sfarsit am revenit si eu pe aici , am fost cam ocupata in ultimul timp si desi e cam greu de crezut cu , criza asta eu inca muncesc … tocmai ce am revenit pe meleagurile romanesti de cateva zile , am fost plecata in Grecia la caldura ca ma saturasem de vremea de la noi si cum am auzit ca s-a incalzit si la noi cum am revenit si eu . Imi era dor tare sa mai scriu pe blog , dar in afara de job mai merg si la sala , ca nah vine vara si vrem sa aratam bine si sa fim frumoase . P fff cand ma gandesc la vara , parca sufletul zambeste de nerabdare , abia astept sa intram cu adevarat in vara …     mare , soare , plaja , distractii . Eu deja ma gandesc iar la concediu , sper ca imi gasesc in sfarsit The Perfect Boy   cum zicea colegul , poate ma voi indragosti si eu ca  doar ce e viata fara iubire sau fara acel cineva langa u ,dar pana atunci voi ramane aceeasi „fetita” energica, zambareata asi cu un chef nebun de viata , de munca, de distractie .         Pana data viitoare va doresc un inceput de vara frumoasa , cat mai multi bani si nu uitati sa zambiti in fiecare zi si sa multumim Domnului pentru tot ce avem . GOD BLESS U ALL !!! cu dragoste si respect ANGELSCANCRY

One thought on “Back…

Lasă un răspuns

