Botezatu si gajicile sale…

Joia aceasta  din intamplare am dat peste emisiunea „Burlacul” de la Antena 1 unde Catalin Botezatu dupa ce mi-a citit ultimile articole s-a hotarat sa ma copieze si sa isi caute si el gajica insa cum sa faca asta decat sub lupa presei asa cum o face mai tot timpul.

Dintre domnitele sau mai bine zis pretendentele  visatoare la inima acestei vedete masculine care in perceptia unora ar fi sinonim cu barbatul perfect am destins si cateva femei care nu ar merita ca  Catalin sa le aibe deoare consider eu ca ele ar merita mai mult. Nu e vorba ca  as fi eu gelos sau invidios pe Bote al nostru ba chiar nici nu mi-as dori sa am o viata ca a lui insa nu imi plac persoanele false dar mai ales acelea care doresc sa  para interesante ca sa nu zic superioare. Din atitudinea lui in aceasta emisiune imi dau seama cat de falsi  si superficiali pot fi uneori oamenii dar si in acelasi timp nefericiti.

Cataline sa iti intre bine in cap tu nu vei putea gasi fericirea vreodata si asta nu neaparat ca ar fi prea tarziu ci mai degraba ca din experientele tale multe si variate nu prea ai invatat nimic si un alt factor destul de  important este si statutul acesta de vedeta care oricat ai incerca tu iti va fi impotriva.

Eu stiu o chestie ca nu e bine sa te joci cu sentimentele oamenilor indiferent de situatie pentru ca ti se intoarce roata la un moment dat… faptul ca ai fi masculul cel mai  admirat de femeile de pe la noi ti-a dat aripi si te-a facut sa uiti de unde ai plecat si ce doresti tu ca adevarat. Este ca si acea pofta de putere sau na de mediatizare in cazul tau care orbeste si atrage dupa ea doar durere.

Recunosc ca aveam o parere mai buna despre tine insa inca o data mi se demonstreaza cat de falsi pot fi uneori unele persoane si de asta e bine sa nu te ei tot timpul dupa aparente. Si daca iti cauti o sotie care sa fie purtatoarea copilui tau sa iti fie de bine … probabil ca da vei gasi o sotie  de forma insa sper sa gasesti una care chiar isi doreste asa ceva si nu una care sa nu merite o astfel de soarta… stii foarte bine Cataline cate  inimi si familii ai distrus doar ca sa iti demonstrezi tu cat de bun esti asa ca macar acum fa si tu ceva corect si mai lasa dracului aceasta imagine de forma.

Si ca sa termin si cu acest subiect am primit  tot mai multe propuneri de colaborari in ultimile  saptamani si  intr-un final m-am decis sa le dau curs… si anume  sa aduc la viata cateva bloguri  incepute insa pe la care nu prea am mai scris de ceva vreme si astfel decat sa ramana acolo in paragina mai bine sa construiasca  altii ceva frumos cu ele si cine stie poate cand voi mai avea chef voi mai completa si eu la ele.

One thought on “Botezatu si gajicile sale…

  1. Pingback: Botezatu si gajicile sale… - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

