reborn…

man1

Pe 10 septembrie 2010 am scris ultima data pe acest blog. NU mi-am propus sa nu mai scriu deloc insa asa a fost sa fie sa am poate o „mica” pauza. Ei bine astazi sau mai bine zis in aceasta dimineata pentru ca e deja ora 2 aproape, mi-am amintit de unele chestii si am intrat aci pentru ca stiam ca am mai multe melodii si clipuri video de care uitasemi. Si asa practic am revenit. Inca e de bine daca nu am uitat userul si parola (adevarat nu mi-a iesi decat la a 3-a incercare).

Bun nu vreau sa va retin mult… chiar acu mi-a revenit in minte un gand sau mai bine spus un plan insa toate la timpul lor. Ce este clar insa este faptul ca da dragilor daca v-a fost dor: „Invizibilul a revenit!”
Pe curand! 😉

4 thoughts on “reborn…

  1. nu credeam sa te mai gasesc printe randurile cyber space-ului ^_^ si eu am lipsit cam mult. Tare mult! 🙂

Lasă un răspuns

