Draga jurnalule…

20121105-invisible-man

Mai draga jurnalule… recunosc am cam lisit pe aci, nu e vina mea! Daca e sa imi dai sa ispasesc o pedeapsa te rog sa fie cu suspendare ca tot e la moda!😉 Of of of ce sa ii faci de cand Invizibilul umbla pe la gajici nu mai apuca sa astearna cateva cuvinte si pe aci. Ce e si cu fumeile acestea faci ce faci si tot in ele te pierzi!🙂

Da da stiu ma criticati ca apar din an in pasti dar daca tot m-ati prins acum va rog sa lasati mesaj cu lista de sarcini care sa le ispasesc drept pedeapsa.🙂

P.S. Apropo mi-am facut si eu cont de facebook ca na tre sa fiu in pas cu tehnologia asa ca tineti aproape!😉

One thought on “Draga jurnalule…

Lasă un răspuns

