Pasaricile si caldura

vagina-tattoo_large

Saptamana aceasta se pare ca a venit si pe la noi sfanta vara cu temperaturi ce automat te duce cu gandul la pasarica. Bun la pasarica insa pe o astfel de vreme orice pasarica trebuie ingrijita si pregatita sa suporte cu stoicism temperaturile caniculare. La fel am facut si eu iar zilele trecute am taiat padurea!😀 Cu siguranta multe alte pasarici care au nevoie de o ventilatie mult mai buna au facut acelasi lucru.🙂

Fetele au inceput deja sa poarte haine cat mai subtiri si decoltate chiar probabil unele dintre ele nu ar mai purta nimic daca s-ar da voie dar na nu putem sti ce vremuri si reguli noi o sa mai prindem.

Si daca tot ma gandesc la femei in ultima vreme incep sa ma irit destul de tare la o anumita categorie de femei pe care desi le accept parca tind sa nu le mai suport prezenta in jurul meu si nu ma pot controla sa nu le articulez de fiecare data cand am ocazia.

Poate vom mai vorbi despre acest subiect cu alta ocazie pana atunci nu pot decat sa va doresc o vara cat mai racoroasa la pasarica ca in rest sa avem de toate!🙂

Lasă un răspuns

